خبرهای داغ:
سردار جوانی:

اسرائیل در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می‌بیند

تبریز- معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: با عملیات طوفان الاقصی شکست همه جانبه بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد و اسرائیل در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می‌بیند.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۴۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار یداله جوانی در همایش روشنگری همگرایی مناسبات فرهنگی و اقتصادی منطقه‌ای در جلفا گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به موضوع فلسطین و نگاه اسلام و امام راحل به این کشور نگران بودند چراکه نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب برمی انگیزد و امروز رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می‌بیند.

وی گفت: ایجاد رژیم جعلی اسرائیل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشور‌های اسلامی شوند. صهیونیست‌ها برای بقای خود بنا را بر قتل عام ملتها گذاشتند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه این جنایات سابقه دیرینه دارد افزود: برخی می گفتند باید با این غده سرطانی کنار بیاییم، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان پناه مردم فلسطین و مقاومت مجهز و قوی شد و با شکل گیری عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها درمانده شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ غزه اکنون توسط امریکایی‌ها مدیریت می‌شود تصریح کرد: مردم غزه مقابل آمریکا ایستادگی کردند و شکست صهیونیست‌ها روند پایان یافتن این رژیم را تقویت کرده است و ان شاء الله در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و نابودی رژیم ددمنش و وحشی اسرائیل خواهیم بود.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است مردم به خصوص جوانان را به آینده ناامید کند و ما باید با تلاش و کار شبانه روزی جلوی تحقق این هدف شوم دشمن را بگیریم. زمانی که مردم ببینند مسئولان ساده زیست، انقلابی و دلسوز در حال خدمت خالصانه هستند به مسئولان خوش بین خواهند شد و از آنها حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار