معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: درماندگی و ضعف صهیونیست‌ها با تداوم جنایات در نوار غزه، مشهودتر از هر زمان دیگری است.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۰۵
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با بیان اینکه بعد از گذشت یک ماه از عملیات طوفان الاقصی، بیش از ۱۰ هزار تن از مردم و کودکان مظلوم بر اثر جنایات بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در بمباران وحشیانه غزه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: با وجود این تعداد از شهدا و خسارات فراوان در غزه، مقاومت بی‌نظیر مردم و جوانان فلسطینی در این خطه‌ پر تراکم، موجب شده تا سران رژیم جعلی اسرائیل سردرگم و درمانده شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: طوفان الاقصی بیش از هر چیز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ضعف‌های آشکار آنها را در ابعاد امنیتی، نظامی و اطلاعاتی به دنیا نشان داد و به تعبیر مقام معظم رهبری، شکست اسرائیل ترمیم ناپذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: حمله وحشیانه به بیمارستان‌های غزه و کشتار کودکان و زنان در روزهای اخیر و تهدید آنها به حمله اتمی، در واقع اوج درماندگی، ضعف و حماقت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد. چناچه آن‌ها در عرصه نظامی و اطلاعاتی، مغلوب رزمندگان مقاومت اسلامی شده‌اند و در عرصه بین‌المللی نیز زمینه افزایش نفرت جهانی را بر علیه خودشان فراهم کرده‌اند.

درماندگی و ضعف صهیونیست‌ها با تداوم جنایات در غزه مشهودتر شده است

سرهنگ جعفری تلاش برای روشنگری جهانی را یک اصل بسیار مهم و کلیدی برشمرد و تصریح کرد: وظیفه هر مسلمان و هر انسان باوجدان و آزاده‌ای، در چنین وضعیتی این است که چشم خود را بر روی جنایات بی‌سابقه هفته‌های اخیر صهیونیست‌ها نبسته و به هر طریقی که می‌تواند این جنایات را محکوم کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم با تاکید بر اینکه تحرکات مردمی گسترده در داخل آمریکا و اروپا در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، یکی از نکات بسیار مهم در تحولات پس از طوفان الاقصی است، خاطرنشان کرد: این مساله نشان می‌دهد که تداوم و شدت جنایت اسرائیل علیه غزه منجر به به افزایش آگاهی عمومی در سطح دنیا شده است و به یاری خداوند این آگاهی باعث می‌شود تا رژیم اشغالگر قدس بیش از پیش دچار ضعف و اضمحلال شود.

سرهنگ جعفری با تصریح به اینکه خون مردم مظلوم فلسطین و غزه باعث بی‌آبرویی هر چه بیشتر صهیونیست‌ها در دنیا شده است، ابراز کرد: ان شاء الله با تقویت روحیه و اندیشه مقاومت، عمر نحس اسرائیل به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات