مسئول مجمع جهادگران سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

فعالیت بیش از ۵ هزار گروه جهادی در مازندران

ساری-مسئول مجمع جهادگران سپاه کربلا گفت: از میان قریب به ۷۰ هزار گروه جهادی کشور، بیش از ۵ هزار گروه جهادی مربوط به سپاه کربلاست که د رحال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۶۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

فعالیت بیش از ۵ هزار گروه جهادی در مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  چهارمین دوره انتخابات شورای جهادی مرکز مازندران باحضور سر گروه‌های جهادی سطح شهرستان ساری در سالن فتح المبین سپاه این شهرستان برگزار و  ۵ فعال جهاد گر بمدت ۳ سال مسئولیت رسیدگی به امورات گروه‌های جهادی ساری را بر عهده گرفتند.

بهنام خاکزاد در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ،با اعلام اینکه بیش از ۵ هزار گروه جهادی فعال در استان حضوز دارند گفت: برقراری ارتباط بین گروه‌ها و هم افزایی نهاد‌های پشتیبان با این گروه‌ها از عمده وظائف شورای جهادی می‌باشد.

 مسئول مجمع جهادگران سپاه کربلا متولی گروه‌های جهادی را بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: شکل گیری شورای جهادی از سال ۷۵ به منطور ارتباط گروه‌ها با دستگاه‌ها و نهاد‌های پشتیبان مانند کمیته امداد امام خمینی ره، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، بسیج سازندگی و ... محقق گردیده است.

خاکزاد همکاری، حمایت و پشتیبانی نهاد‌های پشتیبان از گروه‌های جهادی را تکالیف و وظائف آنان خواند تا با ایجاد فرهنگ عمومی در رسیدن به نظم نوین جهادی موثر گردند.

در این انتخابات جهادگران مرکز مازندران صالح حبیبی، زهرا عابدی، حسین خدابخشی، ندا فرزین و امیر حسین دبیری را به عنوان ۵ عضو شورای جهادی ساری برگزیدند.

فعالیت بیش از ۵ هزار گروه جهادی در مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها