خبرهای داغ:
به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان قم انجام شد؛
انجمن حمایت از زندانیان قم با همکاری خیرین و گروه چشم پزشکان جهادی، ۱۳۶ عینک طبی را به زندانیان مرد و زن استان قم که از بیماری چشم رنج می‌بردند، اهدا کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۲۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سلمان پورمند مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم ضمن تقدیر از خیرین و گروه چشم پزشکان جهادی، گفت: این طرح با هدف رفع مشکل چشم زندانیان، ارتقا سلامت و کیفیت زندگی آنها طراحی و اجرا شد.

وی افزود: عینک‌های طبی پس از معاینه چشم بیماران زندانی توسط گروه چشم پزشکان جهادی، با هزینه‌ای برابر با ۲۷۲ میلیون تومان تهیه و به آنها تحویل داده شد.

پورمند بیان کرد: این طرح بعنوان یکی از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان قم بمنظور حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود.

اهدای ۱۳۶ عینک رایگان به زندانیان استان قم

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان قم، با توجه به نیازها و مشکلات زندانیان و خانواده های آنها، برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی انجام می‌دهد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قم تاکید کرد: این انجمن ضمن ایجاد امید و انگیزه در زندانیان و کمک به بازگشت آنها به جامعه، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

اهدای ۱۳۶ عینک رایگان به زندانیان استان قم

انتهای پیام/

ارسال نظرات