خبرهای داغ:

خزعلی: کارگروه ویژه خانواده در سازمان همکاری‌های اسلامی تشکیل شود

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی خواستار تشکیل کارگروه ویژه خانواده در این سازمان شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۱۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- از معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی که برای شرکت در نشست منزلت و توانمند سازی زن در اسلام به جده عربستان سفر کرده است، در حاشیه این نشست با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

انسیه خزعلی در این دیدار مساله غزه، کشتار زنان و کودکان و لزوم حمایت از آنان با ایجاد اتحاد و هم افزایی میان کشورهای اسلامی را مطرح کرد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تشکر از ایجاد کمیته زن و خانواده در این سازمان توجه به مساله خانواده و حمایت از خانواده طبیعی در برابر آسیب هایی که از سوی فرهنگ غربی متوجه این رکن اصیل است را متذکر شد و خواستار تشکیل کارگروه ویژه خانواده در این سازمان شد.

خزعلی در این دیدار همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به سازمان همکاری‌های اسلامی برای توسعه فعالیت‌هایش به ویژه در فضای مجازی و با کمک گرفتن از متخصصان ایرانی فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی اعلام کرد.

ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی نیز با یادآوری تشکیل کارگروه زن در این نهاد بین المللی گفت: از همه اعضا می‌خواهیم همکاری لازم را برای تقویت این کارگروه داشته باشند.

ارسال نظرات