خبرهای داغ:

فعالیتهای چشمگیر پایگاه مقاومت بسیج صالحین در محلات کم برخوردار شهر جهرم/ از آزادی زندانیان و تامین جهیزیه تا اعطای وام قرض‌الحسنه

پایگاه مقاومت بسیج صالحین از حوزه مقاومت الزهرا(س)، از آزادی زندانی جرائم مالی تا تهیه جهیزیه و اعطای پانزده میلیارد ریال وام در محلات جوادیه، ولی عصر و جابری در کارنامه عملکرد خود دارد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۰۹
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- فارس، پایگاه مقاومت بسیج صالحین، از جمله پایگاه های موفق شهرستان جهرم از حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) است که با فرماندهی سرکار خانم احمدی در محله های کم برخوردار ولی عصر، جوادیه و جابری فعالیت دارد.

سرکار خانم احمدی فرمانده این پایگاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: پایگاه مقاومت صالحین متشکل از خواهران بسیجی محلات طرح کرامت است. 

وی بیان داشت: این پایگاه دارای صندوق قرض الحسنه ای است که تاکنون یک میلیارد و پانصد میلیون تومان طی هفت سال به ۳۰۶ نفر، وام در قالب اشتغال زایی، معیشت و خرید جهیزیه پرداخت نموده است. 

فرمانده پایگاه صالحین گفت: مرکز نیکوکاری انتظار با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر فعالیت های  اعضای این پایگاه است که به فعالیت در این محلات می پردازد. 

سرکار خانم احمدی از فعالیت های چشمگیر این پایگاه را آزادی ۲ زندانی جرایم مالی غیر عمد، فعالیت های قرآنی در زمینه حفظ با حضور ۱۰۰ عضو در حال حفظ جز ۳۰، حفظ سوره ای و روانخوانی، اعلام نمود. 

وی افزود: گروه جهادی شهیده لیلا زارع متشکل از اعضای پایگاه، در زمینه های معیشتی، اکرام ایتام، تهیه چهار مورد جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، تهیه لوازم التحریر و کمک هزینه درمان بیماران نیازمند، فعالیت دارد. 

گفتنی است این پایگاه به همراه پایگاه های ریحانه النبی از حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) و پایگاه الزهرا(س) از حوزه مقاومت بقیه الله(عج)، به عنوان پایگاه های اسوه شهرستان جهرم در رقابت های استانی پایگاه های مقاومت استان فارس در شیراز از روز شنبه بیستم لغایت دوشنبه بیست و دوم آبان ماه شرکت نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات