فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد خدمت کردن در نظام اسلامی ایران باعث افتخار است و مسئولیتی بسیار سنگین محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۴۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در مراسمی که با حضور فرماندار، امام جمعه، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان شهرستان بهاباد در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزار شد از زحمات سرگرد پاسدار محمدرضاقاسمی بهابادی قدردانی وسرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد.
در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به ارائه گزارش عملکرد یکساله ونیمه خود پرداخت وافزود: خدمت کردن در نظام اسلامی ایران باعث افتخار است و مسئولیتی بسیار سنگین محسوب می‌شود.
محمدرضا قاسمی خاطرنشان کرد: در این یک سال ونیمی که افتخار خدمت به مردم شهرستان بهاباد در سپاه این شهرستان را داشتم همواره تلاش کردم که سربازی صادق برای نظام اسلامی و خدمت گذاری مصمم و صادق برای مردم باشم.
در این مراسم از تلاش‌های سرگرد محمدرضا قاسمی بهابادی تقدیر و سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد.

بسیج و سپاه دو بازوی توانمند اسلام و ولایت فقیه هستند
فرمانداربهاباد دراین مراسم ضمن قدردانی وتشکر اززحمات سرگرد قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درطول مدت خدمت خود به نقش وفعالیت‌های حوزه‌های مختلف بسیج درشهرستان بهاباد اشاره کرد وافزود: سپاه وبسیج خدمتگزار مردم وملت هستند ودرسخت‌ترین شرائط به یاری وکمک مردم درکف میدان حاضر میشوند وبه آن‌ها کمک می کنند.
علیرضا تیموری به نقش بسیج و سپاه در حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های انقلاب مقدس اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبزی و ولایت فقیه اشاره کرد وافزود: بسیجیان همواره تبعیت از، ولی مسلمین رهبری حکیم و فرزانه انقلاب را سرمشق خود قرار داده اند و با بصیرت کامل و به موقع عمل می‌کنند.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه بسیج و سپاه دو بازوی توانمند اسلام و ولایت فقیه هستند، گفت: حضور این دو عنصر هر جا که انقلاب دچار مشکل و با آفت‌ها روبرو شده، مؤثر بوده است.
تیموری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج، ستون و عمود خیمه انقلاب و خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل مورد هجمه‌های فراوان آن‌ها قرار دارند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب بسیار برنامه ریزی و هزینه کرده اند، اما سپاه و بسیج نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند به اهداف شوم خود برسند.
امام جمعه بهاباد
جامعه بدون تفکر بسیج و بسیجی و اتحاد و همدلی رو به توسعه حرکت نمی‌کند
درادامه این مراسم امام جمعه بهاباد هم در سخنانی خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه شهرستان بهاباد داشته و جای شکر و قدردانی دارد که مسوولان ما امروز در مسیر خدمت به مردم قدم بر می‌دارند و در این راستا ثابت‌قدم هستند.
حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم از آن یاد شده است، گفت: جامعه بدون تفکر بسیج و بسیجی و اتحاد و همدلی رو به توسعه حرکت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و حرکت در همین مسیر تنها راهکار حفظ انقلاب اسلامی است، زیرا همه ما باید در این راستا تلاش کنیم اظهارداشت: ملت ایران با تکیه بر همین تفکر بسیج و حرکت وحدت‌آفرین بسییج توانستند بلوک غرب و شرق را به زانو درآورند و طعم تلخ‌ترین شکست را به آنان چشاندند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: امروز شجره بسیج جهادی بارور شده است و در تمامی عرصه‌ها نقش ایفا می‌کنند و این فعالیت‌های ارزنده تمامی دسیسه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمنان را برملا کرده است.



ارسال نظرات