خبرهای داغ:
معصومی:

رسانه‌ها نقش مهمی در اقناع‌سازی و فرهنگسازی فرزندآوری دارند

همدان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در اقناع‌سازی و فرهنگسازی فرزندآوری دارند.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۵۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

مراد معصومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: عفاف و حجاب و ستاد جوانی جمعیت از مهمترین کارگروه‌هایی است که در فرمانداری نهاوند برگزار می‌شوند.

وی گفت: فرزندآوری مسئله‌ مهم و یک شاخص فرهنگی محسوب می‌شود و متأسفانه تمایل به فرزندآوری کاهش یافته که باید دلایل و عوامل آن بررسی شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: در اوایل انقلاب یک خانواده ایده‌آل متشکل می‌شد از پدر و مادر و دو نفر با یک شغل خوب، اما امروز نگاه‌ها و دیدگاه‌ها عوض شده است و این نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه‌ها است که فرهنگسازی و اقناع‌سازی کنند و مردم را به فرزندآوری تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها آئینه تمام نمای جامعه هستند، بیان کرد: جهان امروز جهان تصویر است و رسانه‌ها یکی از ارکان مهم و غیر قابل انکار جامعه و آئینه تمام نمای جامعه هستند.

معصومی در ادامه با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتابی با حدود بیش از ۲ هزار کتاب و با ۵۰ درصد تخفیف در میدان سردار سلیمانی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از ناشرین کتاب در شهرستان نهاوند گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی آیین رونمایی از کتب دو مولف نهاوندی، نیز پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۰ صبح در محل خانه امید بازنشستگان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و سازمان بازنشستگان استان همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات