امام جمعه میانه:

کشتار مردم بی‌دفاع غزه، یک جنایت آشکار و بدیهی است

تبریز- امام جمعه میانه در گردهمایی اخلاقی در سپاه میانه بر موضع‌گیری قاطع در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: بمباران انسان‌های بی‌دفاع، یک جنایت آشکار و بدیهی است و موضع‌گیری در برابر آن، یک وظیفه دینی و انسانی است.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۲۲
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی، جنایات اسرائیل در غزه را نوعی توحش توصیف کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بی‌مهابا و بدون هیچ ملاحظه‌ای، هر بلایی را که دلش می‌خواهد، بر سر مردم غزه می‌آورد و این، خوی ددمنشی و وحشیگری او را بر جهانیان آشکار کرده است.

   وی با تقبیح کسانی که جلو دوربین دانشگاه رفته و با سخنان بی‌منطق خود با اسرائیل همراهی می کنند، متذکر شد: در حالی که جنبش مردمی علیه جنایات اسرائیل در سراسر دنیا، هر روز پررنگ‌تر و اعتراض‌ها شدیدتر می‌شود، این‌گونه سخنان سخیف و ضد بشری، جایگاهی در اذهان عمومی نداشته و فقط موجب آبروریزی و رسوایی گوینده آن می شود.   

   خطیب جمعه میانه، موضع‌گیری‌ در برابر صهیونیست‌های جنایاتکار و حمایت از مردم مظلوم غزه را نه تنها یک وظیفه اسلامی برای مسلمانان جهان بلکه یک وظیفه انسانی برای همه انسان‌های آزاده و آزاداندیش جهان دانست و تصریح کرد: ما به عنوان یک ملت مسلمان، وظیفه داریم از مردم مظلوم و ستم‌دیده در هر کجای دنیا دفاع کنیم و بی‌اعتنایی و بی‌تفاوتی در برابر ظالمان، سمّی مهلک است که استکبار می‌خواهد به سیاستمداران ما تزریق کند.

   حجت‌الاسلام رشادی افزود: ایران ام‌القرای نهضت‌های استکبارستیز جهان است و اقدامات و هزینه‌کردهای ما علیه استکبار در منطقه، مانع از جرات دشمن برای رویارویی مستقیم با ما شده و مقبولیت و اقتدار ایران را روزافزون کرده است. 

   وی با بیان اینکه ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین خواهد بود، بمباران بی‌دلیل انسان‌های بی‌دفاع با تسلیحات ممنوعه‌ای همچون بمب‌های فسفری و سلاح‌های کشتار جمعی را محکوم کرده و خواستار موضع‌گیری جدی کشورهای اسلامی در برابر این کشتار وحشیانه انسانهای بی‌پناه، به عنوان یک وظیفه دینی و انسانی شد.

   گردهمایی اخلاقی‌بصیرتی روسای ادارات در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها