خبرهای داغ:

آزادسازی ۱5 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز

تبریز- مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۳۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابراهیم فرقانی طی سخنانی اظهار کرد: با دستور دادستانی طی اجرای احکام موضوع تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی کشاورزی باسمنج شهرستان تبریز، ۱۳۵ مورد تغییر کاربری اراضی تخریب، قلع وقمع و اعاده به وضع سابق شد.

وی با بیان اینکه اراضی کشاورزی بستر تولید غذای شهروندان است، تاکید کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

فرقانی در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه به ‌منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان تبریز جلوگیری می‌شود، تاکید کرد: اراضی کشاورزی به عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظف‌اند از آن به ‌طور صحیح بهره‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها