جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

پایگاه‌های بسیج سنگر و مرکز تربیت و پرورش

نشست تبیینی اهداف نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سیاهکل و لنگرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۸۲
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

 

پایگاه‌های بسیج سنگر و مرکز تربیت و پرورش

 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان حجت الاسلام والمسلمین محمدرضابخشش؛ در اجتماع اعضاء شبکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی سیاهکل و لنگرود اظهار کرد: بسیج بعنوان معجزه انقلاب ، آماده ایفای نقش تاریخی خود در نظم جدید جهانی باشد.

 

 وی با بیان اینکه قدرت اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی می باشد افزود:این قرن بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، قرن اسلام است ؛ با بیداری مسلمین و ملتها و افول قدرت های استکباری و غربی،جهان دوران جدیدی را تجربه می‌کند که در این نظم جدید ،جمهوری اسلامی با قدرت بسیجیان، نقش محوری و اساسی خواهد داشت.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تعبیر امام خمینی( ره ) که«جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد » گفت:جمهوری اسلامی براساس عقیده اش همواره از ملت‌های مظلوم حمایت نموده و در مقابل ظالمین و مستکبرین با تمام توان ایستاده است.

 

وی در ادامه با تاکید به اینکه پایگاه‌های بسیج باید سنگر و مرکز تربیت و پرورش سربازانی آماده و با صلابت باشد گفت :تقویت و آمادگی‌های بسیجیان در همه زمینه ها بویژه معنوی، دینی ، اخلاقی و بصیرتی برای ایفای نقش تاریخی خود در نظم جدید جهانی ضروری می باشد .

ارسال نظرات