رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: بسیج دارای ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌توان این ظرفیت و امکاناتی که در این اختیار این نهاد است تحولی شگرفی در کشور ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۵۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، بعد از ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج مایه افتخار است و نمی‌شود روز بسیج را به یک هفته خلاصه کرد و هر روز کشور ما روز بسیج است.

خدمت‌رسانی بسیج به مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: شرایط امروز غزه و فلسطین و نسل‌کشی مظلومان توسط صهیونیست‌ها، دردناک است اما امیدواریم با توجه به وعده نصرت الهی که در قرآن آمده، شکست باطل محقق شود و شاهد پیروزی جبهه مقاومت در تمام دنیا باشیم‌.

ظرفیت بسیج شگفتی‌آفرین است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: بسیج دارای ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌توان این ظرفیت و امکاناتی که در این اختیار این نهاد است تحولی شگرفی در کشور ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: بسیج در کنار روحانیت نقش مهمی در راستای امیدآفرینی، دشمن شناسی و بصیرت افزایی در کشور دارد.

امام جمعه قم ابراز کرد: جهاد تبیین یکی از علل مبعوث شدن پیامبران است و امروز باید در این عرصه تلاش کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور در میدان حضور داشتند و بر اساس غیرت دینی و اسلامی به وظیفه خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح و بسیج توانسته‌ایم در جنگ هشت ساله سربلند بیرون بیاییم و این کار بزرگ بسیج در عرصه جنگ با توکل بر خدا محقق شد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز نیز بسیج با همان روحیه در راستای حل مشکلات اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم در کنار جامعه است و سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه دلسوز و خستگی‌ناپذیر هستند تا مردم به آینده امیدوار باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: بسیج حتی در روستاهای دوردست و مناطق صعب‌العبور برای ارائه خدمات به جامعه تلاش می‌کند و این اقدامات در راستای امیدآفرینی به جامعه بسیار مهم است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تمام بوق‌های تبلیغاتی دشمنان روی ایجاد یاس و ناامیدی در ایران متمرکز شده‌اند، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های خدمت‌رسانی موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود و هر چقدر بتوان امیدآفرینی را در جامعه تقویت کرد، این امر موجب تقویت کشور خواهد شد و هفته بسیج در حقیقت امید به آینده ایجاد می‌کند و اعلام آمادگی برای دوستان و دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات