خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد:

اشتغالزایی برای ۱۸۵۹ نفر توسط ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات استان

سردار مهدوی گفت: طی ۶ ماه گذشته به همت ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات؛ برای هزار و ۸۵۹ نفر در خراسان جنوبی شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۹۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) استان در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: بسیج در همه فراز و نشیب‌های کشور از اقتصادی، امنیتی و دفاعی پای کار آمد.

وی با بیان اینکه در عرصه محرومیت زدایی نیز بسیج اقدامات ارزنده‌ای انجام داده، گفت: در راستای اعتلای بسیج راه اندازی ۱۲ قرارگاه در کشور برنامه ریزی شده است.

سردار مهدوی با تشریح برخی از این ۱۲ قرارگاه همچون قرارگاه علمی، محرومیت زدایی، رسانه، امنیتی، دفاعی، بیان کرد: اگر امروزه انتفاضه سنگ تبدیل به مقابله با اشغالگران با موشک شده، به واسطه همین تفکر بسیج و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیج گفت: در روستا‌های خراسان جنوبی در قالب فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی به سمت تبدیل شدن به روستا‌های بدون بیکار رفته‌ایم که اتفاقات ارزنده‌ای در این حوزه رقم خورده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در راستای فعالیت‌های اجتماعی زمینه ترک اعتیاد هزار و ۵۳۹ نفر را فراهم کرده‌ایم، بیان کرد: زمینه مصالحه بین هزار و ۳۶۳ زوج که اختلاف داشتند را فراهم کردیم.

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته به همت ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات؛ برای هزار و ۸۵۹ نفر در خراسان جنوبی شغل ایجاد شده است.

سردار مهدوی در خصوص قرارگاه جهاد تبیین ادامه داد: ما در حوزه جهاد تبیین کم کاری کرده‌ایم که موجب شد برخی جوانان ما با شبهه افکنی‌های دشمن راه خطا بروند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه اقدامات تبیینی باعث شد علیرغم خواست دشمن در سالگرد اغتشاشات اتفاق خاصی رقم نخورد، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در خراسان جنوبی از دوماه قبل فعالیت خود را با ۶ کارگروه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار