فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر خبر داد:

تامین امنیت محلات با گشت های رضویون در دهستان بوالخیر

گشت های محله محور رضویون با هدف خدمت صادقانه و صالحانه بسیج به مردم و در راستای ارتقاء آرامش و آسایش محلات دهستان بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۷۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

تامین امنیت محلات با گشت های رضویون در دهستان بوالخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج دلوار، گشت های محله محور رضویون با هدف خدمت صادقانه و صالحانه بسیج به مردم و در راستای ارتقاء آرامش و آسایش محلات دهستان بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر در نشستی که با حضور اعضای شورای روستاهای دهستان بوالخیر و بسیجیان جهت هماهنگی طرح امنیت محلات برگزار شد عنوان داشت: گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در محلات به کار گرفته شده اند و به مجموعهه مکاران ما در نیروی انتظامی کمک می کند.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) در ادامه افزود: گشت های محله محور رضویون در پایگاه های تابع حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) با هدف ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیج و افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم در حال برگزاری است.

احمدنیا در این نشست با اشاره به سرقت های مستمر اخیر و نقش گشتهای رضویون در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشتهای رضویون شبها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محلهها میکنند از آنها به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و افزود: مردم باید از خدمات و زحمات آنان آگاه و حمایتهای لازم را به عمل آوردند.

گفتنی است بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در تمامی روستاها به صورت کاملا محسوس و نامحسوس و ویژه در ساعت های مختلف در حال گشت زنی هستند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار