مردم باروق در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی تجمع کردند

مردم باروق در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۲۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مردم باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور فرمانده سپاه باروق، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه باروق، فرماندار شهرستان و جمع کثیری از مسئولین، بسیجیان، دانش آموزان و عموم مردم شریف باروق در محل مسجد جامع شهرستان تجمع کردند.

در این اجتماع فرمانده سپاه باروق ضمن خیرمقدم گفت: امروز جوانان غیور فلسطینی با تبعیت از نظریه استکبارستیزی، عملیات بی نظیر طوفان الاقصی را علیه رژیم غاصب و کودک کش انجام داده اند.
سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی افزود: امروز شاهد هستیم که اسرائیل روز به روز ضعیف تر شده و رو به افول می رود، نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا نیز رو به افول است، تا دیروز آمریکا خود را قدرت برتر منطقه و دنیا معرفی می کرد، اما امروز به برکت تفکر بسیجی و تفکر ولایی جوانان غیور ، هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل از بین رفته است.
سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: در این جنگ، دشمن صهیونیستی شکست مطلق خورد و با کشتن کودکان و زنان نمی‌تواند این شکست را جبران کند، اسرائیل این شکست مفتضحانه را هیچ‌وقت نخواهد توانست جبران کند.
سرهنگ حبیبی در خاتمه ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم باروق در این اجتماع گفت: نسلی که در فلسطین است روز به روز قوی تر شده و هیچوقت تسلیم نخواهد شد، زیرا آنها پیرو راه حق بوده و پیروزی همیشه برای اهل حق خواهد بود .

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار