فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

طوفان الأقصی نظم نوین آمریکایی ، اسرائیلی در منطقه را خنثی کرد

رامندی گفت:طوفان الأقصی همه محاسبات و برنامه های آمریکا و اسرائیل را به هم زده و همه پدیده های نظامی و اطلاعاتی را تحت تأثیر قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۵۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمد ادیب رامندی، فرماندار شهرستان بوئین زهرا، در اجتماع عظیم مردم شهر بوئین زهرا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، به اهداف کور رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع فلسطین اشاره کرد و گفت : عملیات بزرگ طوفان الأقصی هیمنه پوشالی قدرت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را در منطقه و سطح جهان درهم شکست و بزرگ ترین شکست تاریخی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد. اسرائیل برای جبران این شکست بزرگ، دیوانه وار با اهداف کور و بمباران کردن مناطق مسکونی و بیمارستان های غزه می خواهد این شکست بزرگ را جبران کند.
وی در ادامه افزود: عملیات عظیم و بی سابقه طوفان الأقصی یک عملیات پیش دستانه بود و اصل غافلگیری این عملیات توسط حماس و گروه های مقاومت تحولی تأثیرگذار بر مناسبات بین المللی و منطقه ای گذاشت و بحث عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را در کل محو و نابود ساخت.
ادیب رامندی، طوفان الأقصی را خنثی کننده نظم نوین آمریکایی – اسرائیلی در منطقه دانست و افزود: آمریکا برای ایجاد امنیت بیشتر اسرائیل و عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی در منطقه تلاش می کرد و دنبال این بود که اسرائیل را به قطب اقتصاد، انرژی در منطقه تبدیل کند و طومار گروه های مقاومت در منطقه را درهم بشکنند ولی عملیات بزرگ طوفان الأقصی نظم نوین آمریکایی – اسرائیلی در منطقه را خنثی کرد و تمام آرزوهای پوشالی آنها را بر باد داد.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به اثبات کارآیی گفتمان مقاومت در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الأقصی همه محاسبات و برنامه های آمریکا و اسرائیل را به هم زده و همه پدیده های نظامی و اطلاعاتی را تحت تأثیر قرار داده است. طوفان الأقصی با رصد دقیق اطلاعاتی و نظامی و دست برتر در میدان نظامی، کارآیی گفتمان مقاومت را ثابت کرد و نشان داد که اگر در برابر دشمن مقاومت و استقامت کنید دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار