خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد:

بسیج ماندگار و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: بسیجی با این روحیه برای نظام و انقلاب آبرو گذاشته و به همین دلیل است که طی ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان ماندگار و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۵۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خود یک بسیجی بزرگ، رزمنده دلاور و شهید زنده است که همیشه سخنان سراسر حکمت ایشان چراغ راه بسیج بوده است و انصافا بسیج هم به معنای واقعی کلمه با جان و دل در این مسیر حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه باید به بسیج نگاه ویژه داشت، افزود: بسیجی یعنی نیروی ولایت، نیروی اسلام در میدان دفاع از ارزش‌ها که می‌خواهد میدان‌داری کند اما باید دارای شاخصه‌هایی باشد، وقتی امام (ره) فرمود «بسیج مدرسه عشق است» ما باید در این مدرسه کسب معرفت کنیم و به خصوصیات آن نائل شویم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی تویسرکان با اشاره به شاخصه‌های بسیج گفت: مسئول ما باید با روحیه، با گذشت، فداکار، خستگی‌ناپذیر، دلسوز و در رأس عبادت خالصانه و صداقت در رفتار و کردار که شاخصه یک بسیجی را در خود داشته باشد و آن را حفظ کند.

وی عنوان کرد: بسیجی با این روحیه برای نظام و انقلاب آبرو گذاشته و به همین دلیل است که طی ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان ماندگار و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار