خبرهای داغ:
مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده است

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جهانی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۶۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی مسئول حوزه های انوار الصادق خراسان رضوی در اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه که در میدان قدس شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شما مردم ولایتمدار در خطه خراسان جنوبی در چنین اجتماع دشمن‌شکنی به جهت خونخواهی مظلومان، کودکان و نوزادانی که در راه اثبات حق و ستاندن داد خود از ظالمین بر روی زمین ریخته شده، حضور یافته اید.

نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف ادامه داد: پیامبر اسلام بار‌ها از سوی یهود عنود مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و در طول تاریخ ضربه‌های سنگین این جمعیت پلید به خصوص از زمانی که حزب صهیونیزم تشکیل شد خودنمایی کرده است.

وی به اشاره به تأکیدات قرآن در خصوص فساد و جنایت‌های بنی اسراییل، گفت: دنیا همیشه تحت ظلم استکبار نمی‌ماند بلکه وقتی این مستکبرین ظلم را به این طریق به حد علی می‌رسانند، خداوند خود حمایت و پیروزی مظلومین عالم را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام علم الهدی تأکید کرد: به قدری عرصه بر این یهود تنگ خواهد شد که در کنج مخفیگاه و خانه‌هایشان به دست قدرتمند عبادالله اسیر و به چنگ عدالت سپرده می‌شوند و نباید شک کنید که پیروزی با مستضعفین عالم است.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی عنوان کرد: مقدمه پیروزی که خداوند وعده می‌دهد تحمل یک فساد است و کدام فساد بالاتر از اینکه این‌ها پیرمردان، پیرزنان و کودکان را قتل عام می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حتی به بیماران روی تخت خوابیده بیمارستان شفای غزه هم رحم نکرده، ادامه داد: امروز رژیم نسل‌کش اسرائیل با کمک تمام گردن‌کشان عالم در رأس آنان آمریکای جهانخوار، هنرشان این است که با بمباران، مردم مظلوم را در خانه‌های خود مدفون کنند.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: امروز کار مهم را برادران مقاوم فلسطینی انجام می‌دهند که نفربر‌های دشمن را می‌زنند و فرماندهان اسرائیلی را اسیر می‌کنند.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی با بیان اینکه صبر و مقاومت مردم غزه ستودنی است، گفت: خطر بزرگی متوجه اسراییل است و دیگر به حالت قبلش برنمی‌گردد و این نتیجه استقامت مردمی است که توانستند مثل سلیمانی‌ها را به عالم رونمایی کنند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده، ادامه داد: امروز نه تنها در فلسطین و غزه مقاومت می‌شود بلکه در سراسر دنیا فریاد حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی حتی از ایالات متحده آمریکا و فرانسه بلند است.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری، رشادت‌های سلیمانی‌ها و حق‌خواهی مردم از خود گذشته، امروز مردم سراسر عالم از جمله اروپا، آمریکا و فرانسه را بسیج و از خانه‌هایشان به میدان دفاع از مردم مظلوم فلسطین کشانده است.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی تأکید کرد: شعار انقلاب اسلامی ما ستیز با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب بود و امروز فهمیدیم با این جرثومه‌های فساد نمی‌توان کنار آمد، چون جز به ریختن خون ملت‌های مسلمان راضی نمی‌شوند لذا دست در دست هم، فریادمان در عالم بلند است: «مرگ بر اسراییل.»

وی بیان کرد: به امید خدا نه تنها سرزمین غصب شده فلسطین را از چنگال دشمنان خون‌آشام صهیونیست پس می‌گیریم بلکه کاخ سفید و تمام مراکز ظلم و استکبار را با همت شما مردم از چنگال دشمنان پس خواهیم گرفت.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: امروز هیمنه دشمن شکسته شده در حالی که هنوز همه مقاومت وارد میدان نشده که اگر به میدان بیاند اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل فرمودند که گفتیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اما امروز خودشان دارند عجله می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار