خبرهای داغ:

حمایت مردم هوراند از مردم مظلوم غزه

تبریز- جمع و راهپیمایی مردمی در هوراند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با سخنرانی فرمانده سپاه هوراند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۹۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، فرمانده سپاه هوراند که سخنران مراسم تجمع حمایتی از مردم مظلوم فلسطین بود، گفت: امروز مسئله فلسطین باعث خیزش در وجدان جوامع بین المللی شده است.

 حقیقت افزود: مسئله فلسطین به یک خیزش در وجدان بیدار جوامع بین المللی تبدیل شده است و دشمنان از این حمایت جهانی به وحشت افتاده اند. 
 
وی اضافه کرد: آنچه بر جهان اسلام واجب است و همه باید متوجه آن باشیم، این است که درگیری فلسطین و اسرائیل ، درگیری تمدن اسلامی با تمدن غربی است و در واقع درگیری ایدئولوژی اسلامی با ایدئولوژی مادی است .
 
حقیقت با اشاره به اینکه پانزده مهر ماه عملیات غرور آفرين طوفان الاقصی ضربه سنگینی به پیکره اسرائیل و آمریکا زد، اظهار کرد: جنایات منحوس اسرائیل در به خاک و خون کشیدن خانواده‌های بی دفاع و کودکان مظلوم فلسطین محکوم است و به طور حتم با پیروزی جبهه مقاومت این رژیم و استکبار جهانی از صفحه روزگار محو خواهد شد
 
وی ادامه داد: امروز چشم کودکان فلسطینی به واکنش و کنش جهان اسلام است، کودکانی که در قرارگاه حضرت رقیه(س) قرار گرفته و چشم به عزاداران حسینی بسته اند.
 
فرمانده سپاه هوراند در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فلسطین سرزمین موحدین و کلید رمز آلود فرج می باشد و در اصل فلسطین شاخصی برای حق و باطل است. 
ارسال نظرات