جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

اجتماع شکوهمند مردم در حمایت از مردم غزه و فلسطین کم سابقه است

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور پرشور مردم شهرستان خمام و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش؛جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دراین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۳۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

اجتماع شکوهمند مردم در حمایت از مردم غزه و فلسطین کم سابقه است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه شنبه ۲۷آبان ماه همزمان با سراسر کشور با شرکت پایوران و سربازان ، سایر اقشار مردم ،و جمعی از کارکنان و مسئولین ادارات از جلوی سپاه ناحیه خمام شروع و تا مسجد جامع شهرستان پایان یافت.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش در این راهپیمایی ضمن تشکر از همراهی مردم با مردم غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صیهونیستی به تشریح اتفاقات اخیر جنگ غزه با رژیم صهیونیستی پرداخت .

 

وی از بی سابقه بودن اجتماع شکوهمند مردم در حمایت از مردم غزه و فلسطین گفت و افزود:جمعیتی که برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در سراسر دنیا به خیابان‌ها آمدند بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از نزدیکی تحقق پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی « فروپاشی اسرائیل در ۲۵ سال» گفت و اظهار کرد: طبق پیش بینی رهبر معظم انقلاب ؛(امام خامنه ای مدظله العالی)تحقق این پیش بینی بسیار نزیک‌تر، فوری‌تر و در دسترس‌تر در حال فرا رسیدن می باشد.

 

ارتش رژیم اشغالگر قدس از ۴۲ روز پیش با چراغ سبز غرب جنگ ویران‌کننده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که در پی آن بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید شده‌اند. از این تعداد ۴۷۱۰ نفر کودک و۳۱۶۰ نفر زن بودند

ارسال نظرات
آخرین اخبار