حمایت بسیج دانش آموزی شهرستان دیلم از آرمان فلسطین و قدس شریف

بسیج دانش آموزی شهرستان دیلم در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه حمایت خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۰۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

حمایت بسیج دانش آموزی شهرستان دیلم از آرمان فلسطین و قدس شریف

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، بسیج سازمان دانش آموزی سپاه ناحیه دیلم بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: با اهدای سلام و درود و تحیت به ارواح پاک و تابناک همه شهدای راه حق از صدر اسلام تاکنون به ویژه شهدای انتفاضه فلسطین و جبهه مقاومت و همه زنان و کودکان مظلوم و قهرمان و غلتیده در خون غزه که ندای بای ذنب قتلتشان در سراسر جهان طنین انداز شده است.

خداوند یکتا را سپاس که عزت و‌ نصرت خود را بر مجاهدان راهش ارزانی نمود همانها که با غیرت مردانه در میدان ایستادند و پیروزی خیره کننده طوفان الاقصی را رقم زدند و چه خوار و حقیرند آنها که در پس این سیلی محکم، زنان و کودکان بی پناه را نشانه می روند و در پشت نقاب های نفاق و مظلوم نمایی چهره وحشی و خونخوار خویش را پنهان می‌کنند.

اینک ما همه دانش آموزان ،ضمن محکوم نمودن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و روبه زوال صهیونیستی و همگام با همه اقشار جامعه و آزادی خواهان دنیا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین به پا می‌خیزیم و ضمن تجدید عهد با رهبر فرزانه مان حمایت خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام میداریم.

بدینوسیله بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان دیلم از حضور یکایک دانش آموزان و معلمان و خانواده بزرگ جامعه تعلیم و تربیت بابت حضور پرشور در تجمع ضد صهیونیستی تقدیر و تشکر بعمل می آورد.

وَسَیعلَمُ الذینَ ظَلَموا اَیَّ مُنقَلَب یَنقَلَبون

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار