خبرهای داغ:
هفته بسیج

اجرای ۳۱۳ برنامه به مناسبت هفته بسیج در طبس

فرمانده سپاه طبس از اجرای بیش از ۳۱۳ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان طبس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۶۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،سرهنگ پاسدار علی خبازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز هفته بسیج گفت:اجرای ۳۱۳ برنامه در قالب موضوعات فرهنگی اجتماعی خدمت رسانی محرومیت زدایی ورزشی بصیرتی و تربیتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد که ۴۴ عنوان برنامه آن ، شاخص و محوری خواهد بود.

زبان‌ها قاصر است از حضور باشکوه مردم عزیز شهرستان طبس دروی افزود:  راهپیمایی حمایت از کودکان غزه که نشانه فهم بصیرت و زمان‌شناسی مردم ولایت مدار شهرستان طبس می‌باشد و بنده به نوبه خودم صمیمانه‌ترین درودها و تقدیرها را از مردم عزیز طبس دارم.

وی یاد آور شد :امام راحل رحمت الله علیه در راستای هدایت، پیشبرد ، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نهادها و سازمان‌های مختلفی را مستضعفین تاسیس کرد که بسیج یکی از این نهادها بود.

خبازی عنوان داشت: داشتن احساس مسئولیت و ایمان نشانه تفکر بسیجی است و داشتن این دو ویژگی فارغ از عضویت در بسیج و داشتن کارت بسیجی می‌باشد.

 فرمانده سپاه طبس خاطر نشان کرد :از ویژگی‌های بسیجیان عدم تظاهر و گمنامی ، خدمتگزاری، محرومیت زدایی و به آینده می‌باشد و هر زمانی که بسیج از این ویژگی‌ها استفاده کند موفق خواهد بود.

وی گفت :ما به عنوان خادمان بسیج به دنبال تقویت ترویج و تجلیل از این فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه هستیم و بهترین فرصت برای انتقال این امر ایام مبارک هفته بسیج است.

وی تاکید کرد :۱۰۰ گروه جهادی در این هفته ۱۰۰ کار جهادی را در شهرها و روستاهای طبس ارائه خدمت خواهند داشت.

خبازی عنوان کرد: افتتاح آسفالت جاده روستای آبخورگ ، افتتاح ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ،افتتاح ساختمان بسیج سازندگی از برنامه‌های عمرانی این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه طبس خاطر نشان کرد :دیدار با امام جمعه، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری یادواره‌ها و یادبودهای شهدا ، مسابقات ورزشی برنامه‌های بصیرتی و تربیتی و رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه‌های این هفته خواهدبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار