بانوی ۳۵ ساله شهرقدسی صاحب فرزند پنجم شد

بانوی ۳۵ ساله شهرقدسی فرزند پنجم خود را به دنیا آورد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۰۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ مریم جلمبادانی بانوی ۳۵ ساله شهرقدسی فرزند پنجم خود را به دنیا آورد . به همین مناسبت جمعی از بانوان شاغل در بسیج جامعه زنان ، امور بانوان و خانواده فرمانداری ، حوزه علمیه ، کانون خدمت رضوی و کانون دانش آموختگان شهرستان قدس با این مادر جوان دیدار کرده و از وی تقدیر کردند .

 این بانوی شهرقدسی در سن ۱۶ سالگی با همسر خود ازدواج کرده و سه سال بعد یعنی در سن ۱۹ سالگی فرزند اول خود را به دنیا آورده است . او مادری دلسوز و فداکار برای دخترانش آتنا ، فاطمه ، زهرا ، فاطمه حسنا و پسرش محمدعلی است . فرزندانش به ترتیب ۱۷ ، ۱۲ ، ۹ و ۲/۵ ساله اند که به تازگی فرزند پنجم خانواده یعنی فاطمه حسنا ۱۰ روزه شده است . این مادر ارزشمند مدرک سطح ۳ تربیت کودک و نوجوان در حوزه را دارد و به عنوان مربی طرح امین در مدارس شهرستان قدس فعالیت می‌کند .

 وقتی از او درباره دلایل تعدد فرزند سوال کردم اینگونه پاسخ داد : مهم ترینش علاقه فراوانم به حضرت مهدی (عج) است و دوست دارم برای امام زمانم سربازان شایسته ای تربیت کنم تا آقا در آخرالزمان تنها نباشند همچنین به توصیه مقام معظم رهبری « مدظله العالی » در خصوص فرزند آوری عمل کردیم زیرا حرف ایشان برای من و همسرم حجت است . با لبخندی بر لبش ادامه داد کمی از تنهایی در آینده می‌ترسیدیم و مطمئنم تنها همدم های من و همسرم فرزندانم خواهند شد .

 این بانوی توانا چند فرزندی را عامل استقلال و خودکفایی فرزندان دانست و تصریح کرد : وقتی فرزندان در محیطی بزرگ شوند که تمامی امکانات و توجه ها بین خواهران و برادرانشان تقسیم شود روحیاتشان شکننده نخواهد بود و در برابر مشکلات مقاومت خواهند کرد . چنین فرزندانی مسئولیت پذیرتر و آگاه تر با جامعه و اطرافیانشان ارتباط خواهند گرفت .

 درپایان گفتگو با خانم جلمبادانی از هزینه های زندگی و توانایی اداره کردنش با پنج فرزند صحبت کردم و او با مهربانی بیان کرد : خداوند متعال فرمودند که تو را از جایی که گمان نمیکنی روزی می‌رسانم . ایمان دارم که قبل از به دنیا آمدن هر نوزادی روزی اش را مقرر شده است ، هرکدام از فرزندانم که به دنیا آمدند با خود برکت و نعمت وارد زندگی ما کردند ، به لطف خدای بزرگ رزق آنها بسیار است و تا این لحظه برای خرج و مخارج هیچکدامشان کم نیاوردیم .

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار