مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

جهادگران ایمان را در عمل معنا بخشیده اند

سردار زهرایی با اشاره به اینکه جهادگران ایمان را در عمل معنا بخشیده اند، گفت: جهادی با خلوص، بدون منت و در راه خدا و خدمت به مردم باشد مصداق ایمان در عمل است.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز در سومین همایش رزمایش جهادگران فاطمی در سالن همایش‌های کانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه استان البرز در کرج، اظهار داشت: غزه امروز نمونه ای از عاشورا در عصر حاضر است.
جهادگران ایمان را در عمل معنا بخشیده اند
وی با بیان اینکه برخلاف بسیاری از سران دنیا پرست کشور‌های عربی و اسلامی که در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی سکوت اختیار کرده اند، مردم غزه حماسه ساز هستند و ایمان خود را در عمل ثابت کرده اند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه امروز در غزه آن نوجوانی که از زیر آوار بر می‌خیزد و رجز می‌خواند ایمان خود را در عمل ثابت کرده است و حماسه ساز شده است، تصریح کرد: انجام فرایض دینی، چون نماز، روزه و ... بدون تردید واجب و توام با ثواب است، اما این ایمان دینی زمانی که در یک فرایند اجتماعی و در عمل معنا می‌یابد معنویت و اقدام عملی در راه خدا برداشته می‌شود و اهمیت صد چندان می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه گاهی ایمان در موضع گیری‌های ما محک می‌خورد، تصریح کرد: مالک اشتر در یک قدمی خیمه استکبار زمان خود در حالی پیروزی در چنگش بود فرمان، ولی امر خود را اجابت کرد و این مصداق ایمان در عمل است.

وی با اشاره به طیب حاج رضایی که در دوران ستم شاهی بین شهادت و زندگی توام با ناسزا گویی به امام خمینی (ره) ولی زمان خود، شهادت و مرگ با عزت را برگزید، افزود: آرمان علی وردی نیز بین شهادت و ناسزا گویی به، ولی زمان خود، شهادت را برگزید و ایمان را در عمل ثابت کرد.

سردار زهرایی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حضور جهادگران در مناطق محروم مصداق آیه شریفه قرآن است که از افرادی سخن می‌گوید که با عمل خود مردم را به دین خدا فرا می‌خوانند، تصریح کرد: جهادگران ایمان را در عمل معنا بخشیده اند و رهبر معظم انقلاب به درستی گفته اند که جهاد موفق خود را هنرمندانه منعکس کنید.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جهادگران ادامه راه شهدا هستند و مانند آن‌ها برای شهادت سبکبال هستند، خاطرنشان کرد: جهادگران به خود می‌بالند که شهدای والامقامی، چون شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان عضو گروه‌های جهادی بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار