فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی به دنبال خدمت بی‌منت است، گفت: مسئولین در عمل هم بسیجی گونه خدمت کنند و مردم را پشت خط نگذارند تا موجب بدبینی نشوند.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۹۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار اقشار مختلف بسیج با امام جمعه ساوه به مناسبت هفته بسیج گفت: عده‌ای از افراد در دوران فتنه و اغتشاشات به دلیل بی‌بصیرتی و ترسِ از دست دادن منافع دنیوی، از انقلاب و رهبر معظم انقلاب دفاع نکردند تا اگر نظام برگشت ضرر نکنند ولی به برکت خدا و بصیرت بسیجیان ولایتمدار، نظام استوارتر شد.
وی افزود: در دوران زندگی امام خمینی(ره) نیز شاهد بی بصیرتی خواص بودیم و این بسیجیان بودند که همیشه در صحنه بودند.

سرهنگ مهدی با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیج در منطقه بیان کرد: هفته بسیج با دستور تاریخی معمارکبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است، وقتی جنگ تحمیلی شروع شد، بسیجیان با وجود اینکه دوره نظامی مدرنی ندیده بودند در صحنه حاضر شدند و تا امروز از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند و امروز شاهد رشد و شکوفایی این نهاد مردمی هستیم.
وی با هشدار نسبت به سوء استفاده از آهنگ‌های پیشواز که شامل جملات گهربار رهبر معظم انقلاب و شهدا است، ادامه داد: باید مسئولین اگر آهنگ پیشواز این چنینی انتخاب کرده اند، در عمل هم بسیجی گونه خدمت کنند و مردم را پشت خط نگذارند تا موجب بدبینی نشوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد: هرساله باید با قدرت و بهتر، برنامه بسیج انجام شود امسال نیز ۳۵۰ برنامه با ۴۰ عنوان شامل توزیع ۵ جهیزیه، نذر خون، دیدار و برپایی میز خدمت و غیره داریم.

 

ارسال نظرات