فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: به مناسبت آغاز گرامی‌داشت هفته بسیج بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه توسط سپاه شهرستانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۶۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، خدارحم سارانی اظهار کرد: سپاه شهرستان چابهار در هفته مبارک بسیج با شعار محوری بسیج امید ملت ایران بیش از ۱۳۰ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و رده‌های اقشاری در سطح شهرستان چابهار اجرا می کند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج خاطرنشان کرد: دیدار و تفقد و سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان و آزادگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، نشست های جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان از جمله این برنامه‌ها است.

سارانی اظهار کرد: برگزاری صبحگاه‌های دانش‌آموزی و نواختن زنگ مقاومت بسیج در مدارس، برگزاری یادواره شهدا خصوصا شهدای وحدت، امنیت، خدمت و سلامت در این هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازهای جمعه، برپایی میزهای خدمت در حاشیه شهر، برپایی ایستگاه‌های سلامت و ویزیت رایگان و جشنواره نشاط اجتماعی در سواحل چابهار از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان در هفته بسیج است.

ارسال نظرات