خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

تخلیه آب از منازل مردم در اولویت گروه های جهادی است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان؛ در خوزستان پس از بارندگی گسترده، گروه های جهادی به صورت داوطلبانه و منظم وارد کار شدند و اکنون نیز در حال تخلیه آب از منازل هستند.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۱۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نشست با گروه های جهادی به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته از سوی این افراد برای تخلیه آب از منازل و معابر گفت: در هر صورت باید ملاحظه مردم را در نظر گرفت و تخلیه آب از منازل در اولویت باشد.

 

او افزود: در مناطق شمالی کشور بارش برف وسیع موجب مسدود شدن راه ها می شود و در جنوب بارندگی سیل آسا مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌نماید که این به دلیل تنوع و تفاوت رفتار طبیعت است.

 

سردار شاهوار پور بیان کرد: در خوزستان پس از بارندگی گسترده، گروه های جهادی به صورت داوطلبانه و منظم وارد کار شدند و اکنون نیز در حال تخلیه آب از منازل هستند.

 

او یادآور شد که دستگاه های دولتی نیز در حال انجام کار هستند و گروه‌های جهادی پا به پای دولت در حال تلاش برای خدمت به مردمند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور همچنین تاکید کرد که پس از این نیز و تا پایان فصل زمستان بارندگی های سیلابی در پیش است و باید برای وضعیت سخت خود را آماده نماییم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار