طرح وکالت در مساجد به همت سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در مسجد امام علی(ع) شهرک امام حسین (ع ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۳۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در ادامه سلسله برنامه‌های خدمت در مساجد؛ مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان به همراه جمعی از وکلا و حقوق دانان جهت بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی مردم حضور داشتند.

در این برنامه که با حضور اهالی شهرک امام حسین علیه‌السلام و محله‌های اطراف پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار گردید، مراجعه کنندگان مشکلات حقوقی خود را بدون واسطه مطرح و راهنمایی‌های لازم ارائه شد.

مسئولان و وکلا ضمن شنیدن موضوعات مطالبات عمومی و مشکلات از سوی مراجعه کنندگان، به پرسش‌ها و درخواست‌های حقوقی پاسخ لازم را داده و در این زمینه خدمات حقوقی رایگان، صدور دستور معرفی وکیل معاضدتی و نکات حرفه‌ای مرتبط حقوقی ارائه شد.

مراجعه کنندگان با این دیدار بی‌واسطه و تقدیر از حقوقی‌ها، خدمات رایگان دریافت کرده و با تسلط و آگاهی بیشتر نسبت به موضوعات موجود در پرونده‌ها یا مطالبات عمومی راهنمایی شدند.

این طرح هر یکشنبه در مساجد استان برگزار می‌شود و مردم می‌توانند مشکلات حقوقی خود را مطرح و مشاوره لازم دریافت نمایند.

طرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد به مسجد امام علی(ع) یاسوج رسید

 

ارسال نظرات