خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

تفکر بسیجی معادلات سیاسی جهان را تغییر داد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی ندارد،گفت: تفکر بسیجی معادلات سیاسی جهان را تغییر داد وامروز رد پای بسیج در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۴۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و اجتماع «دختران حاج قاسم» که با حضور نوزادان کالسکه سوار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شعار «غزه تنها نیست» در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی(ره) و شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: واژه مقدس بسیج با عشق به ایران، اسلام، مردم و اهل بیت(ع) و همچنین با خدمت مجاهدانه و داوطلبانه در لحظه‌های سخت مترادف است.

وی با اشاره به اینکه بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی ندارد، بلکه همه جا هست و همه جا خواهد بود، تصریح کرد: تفکر بسیجی معادلات سیاسی جهان را تغییر داد و امروز رد پای بسیج را در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه امروز این تفکر و این اندیشه از مرزها عبور کرده و جوانان کشورهای اسلامی با الگوگیری از بسیجیان ایران اسلامی از هویت، سرزمین، دین و از مذهب خود دفاع می‌کنند، ابراز کرد: امروز از فلسطین و غزه تا کرانه باختری، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان شما همه جا یک الگو یک تفکر، اندیشه و آرمان مشاهده می‌کنید و آن آرمان سربلندی و اهتزاز پرچم اسلام است.

وی با بیان اینکه این به هم پیوستگی از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، افزود: امروز اگر جلوه‌های زیبای پرشور جوانان را در صحنه‌های پرخطر فلسطین، لبنان و غزه مشاهده می‌کنید این الگوگیری از بسیج است و این‌ها شاگردان مکتب امام خمینی (ره) هستند.

* امروز بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است

نجاری مطرح کرد: امروز بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است و به امید خدا آزادی فلسطین به دست همین بسیجیان و شاگردان امام خمینی( ره) رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی مسیر تاریخ را عوض کرد، عنوان کرد: طوفان الاقصی عملیات خاص و بسیار موفقیت‌آمیزی بود و پیام طوفان الاقصی این است که بازپس‌گیری سرزمین مادری، سرزمین فلسطین و بیت‌المقدس بسیار آسان و سهل است و در مدت زمان کوتاهی حتی توسط تعداد اندکی از گروه‌های جبهه مقاومت امکان‌پذیر است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مگر می‌‌شود در عرض دو ساعت بیش از یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر از سرزمین اشغالی آزاد شود و در اختیار سرزمین حماس قرار بگیرد، گفت: آزادی فلسطین امکان پذیر است؛ طوفان الاقصی کار یک روز و یک شب نبود و نزدیک به دو سال بود که رزمندگان حماس برای اجرای این عملیات آماده شده بودند.

وی با بیان اینکه این عملیات زمینه تاریخی ۷۵ ساله دارد و مقدمه این عملیات ۷۵ سال ظلم، تجاوز، محاصره و غصب است، ادامه داد: اسنادی در دست است که نشان می‌دهد طوفان الاقصی چه اجرا می‌شد و چه اجرا نمی‌شد رژیم صهیونیستی بنا داشت هم به کرانه باختری و هم به نوار غزه حمله کند و بنای قطعی آن‌ها بر چنین کاری بود و حماس چاره‌ای جز آغاز عملیات نداشت.

نجاری با بیان اینکه هتک حرمت، احتمال تخریب مسجد الاقصی، بی‌نتیجه ماندن مذاکرات تبادل زندانیان، ادامه اجرای عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی، نادیده گرفتن کشور فلسطین، افزایش آزار و اذیت زندانیان فلسطینی، محاصره همه جانبه غزه از عوامل عملیات طوفان الاقصی بود، ابراز کرد: حماس تا کی باید این تحقیر و احتمال تخریب مسجد الاقصی را تحمل می‌کردند.

* قضایای غزه بسیاری از حقایق را برای مردم دنیا آشکار کرد

وی با بیان اینکه در این اقدام هویت و ماهیت اصلی و واقعی آمریکا و غرب و صهیونیست‌ها در حوادث بعد از طوفان الاقصی به صورت عریان و همه جانبه نشان داده‌ شد، افزود: قضایای غزه بسیاری از حقایق را برای مردم دنیا آشکار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی از نظر افکار عمومی محکوم به نسل‌کشی و کشتار مردم بی‌گناه غزه است و جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی وجدان بشریت را بیدار کرد، گفت: تظاهرات میلیونی مردم لندن، پاریس، نروژ، سوئیس، مالزی و بسیاری از ملت‌های دنیا در حمایت از فلسطینان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که وجدان بشریت بیدار شده است و استکبار جهانی دیگر قادر نیست تا مردم دنیا را با سیاست‌های رسانه خود فریب دهد.

وی با بیان اینکه نفرت افکار عمومی نسبت به اسرائیل روز به روز افزایش میابد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به رقم بمباران گسترده در غزه تاکنون در حرکت خود ناکام مانده چرا که هدف آن‌ها نابودی حماس و جبهه مقاومت بود اما آن‌ها بیش از ۴۰ روز و با به کارگیری همه توان نظامی خود هنوز نتوانسته دستاورد نظامی داشته باشند.

* شکست رژیم صهیونسیتی در غزه یک واقعیت است

نجاری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هنوز موفق به آزادی اسرای خود نشده و شکست رژیم صهیونسیتی در غزه یک واقعیت است، تأکید کرد: پیشروی و ورود به داخل خانه‌های مردم و بیمارستان پیروزی نیست آن‌ها هیچ دستاورد نظامی نداشتند و کشتن زن و بچه و بیمار پیروزی و موفقیت نیست.

وی با اشاره به اینکه مهم این است که این نتوانتستن به معنای نتوانستن آمریکا و کشورهای اروپایی است، خاطرنشان کرد: در این اقدام اعتبار و هیمنه آمریکا و اسرائیل کاملا از بین رفت و هرگز به شکل اول برنمی‌گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هیچ قدرتی توان بازگرداندن رژیم صهیونیستی را به پیش از عملیات طوفان الاقصی ندارد، افزود: تمام اندوخته‌های آمریکا و غرب و صهیونیست‌ها با طوفان الاقصی بر باد رفت و هر چه آمریکا و اسرائیل برای خود سیطره سیاسی ایجاد کرده بود بعد از این عملیات فرو ریخت.

وی با بیان اینکه ما به وعده الهی یقین داریم و به آینده نیز امیدواریم، ابراز کرد: ما به وظیفه خود در حمایت از جبهه مقاومت و حماس عمل خواهیم کرد که به بیان مقام معظم رهبری حتما پیروزی با فلسطین، حماس و جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار