فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

300 دانش‌آموز اراکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند/ راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: در چهارمین مراحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر اراکی 300 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۵۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش حبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهر اراک گفت: این اعزام، چهارمین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور دختران دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب است.

وی با بیان اینکه این کاروان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله از مناطق عملیاتی بازدید خواهد کرد، افزود: این دانش‌آموزان اراکی با حضور در یادمان شهدا مناطق عملیاتی در جنوب کشور، مشق ایثار و شهادت خواهند آموخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه این کاروان 300 دانش‌آموز و در قالب 6 دستگاه اتوبوس هستند، تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور و حضور قشر دانش‌آموز، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آن‌ها با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

سرهنگ مهجوری یکی از جلوه‌های راهیان نور را تأثیرگذاری آن بر افراد دانست و  گفت: بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین راهیان نور است که در مقابله و خنثی سازی جنگ نرم دشمن در این برهه زمانی بسیار کارآمد و اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ضمن بازدید از یادمان‌های شهدا طی ای سفر چهار روزه با سیره شهدا آشنا شده و با الگوگیری از آنان این فرهنگ غنی را در زندگی خود جاری و ساری خواهند ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات