قرارگاه اقتصاد مقاومتی میبد همزمان با هفته بسیج اقدام به راه اندازی نمایشگاه عرضه محصولات و مشاغل خانگی در بیت الرقیه شهیدیه کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۰۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در باره این نمایشگاه که با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج دایر شده‌است، گفت: با هدف بستر سازی عرضه محصولات خانگی زنان سرپرست خانواده و نیازمند این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا شده است.
سرهنگ مصطفی آقایی افزود: در این نمایشگاه انواع مواد غذایی، صنایع دستی، کیف و لباس، عروسک، گل و گیاه، سنگ مصنوعی، زیورآلات و حجاب و عفاف عرضه شده است. آموزش و دوخت رایگان چادر و برپایی غرفه کودک از برنامه‌های دیگر نمایشگاه است.
فرماندار میبد هم گفت: این نمایشگاه علاوه بر عرضه و معرفی غذا‌های بومی و خانگی، فرصت توسعه مشاغل خانگی را در تولید و عرضه محصولات خانگی فراهم می‌کند.
سیدجمال سجادی پور به شهروندان توصیه کرد از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این نمایشگاه که از امروز تا پنجم آذر برپاست و همه روزه از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۲۲ شب به روی علاقه‌مندان باز است استفاده کنند.
وی تصریح کرد: باید با برپایی این نمایشگاه‌ها، غرفه داران را بیشتر معرفی و بازاریابی مشاغل خانگی را تقویت کنیم.
در این نمایشگاه از تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات هم تقدیر شد.
گفتنی است حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در آئین افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی در بیت الرقیه شهیدیه حضور داشتند.

ارسال نظرات