خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۵۷۱۹۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، رویداد تخصصی تانا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و کشاورزان با محوریت فناوری‌های کاشت، داشت و برداشت مکانیزه، دستاوردهای تحقیقاتی و الگوهای موفق با همت سپاه حضرت جوادالائمه ع و سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان اسفراین برگزار شد.

در این‌ رویداد که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت جوادالائمه ع و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و روند مکانیزه کردن کاشت زیره سبز به صورت دیم مطرح شد.
سرهنگ حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان در این رویداد علمی گفت: اولین مسئله در اقتصاد، مسئله ثبات است که هم افزایی برای حل مسائل اقتصادی می‌باشد.
وی افزود: در هم افزایی برکات زیادی است که ظرفیت‌های زیادی در دستگاه‌های مختلف داریم هنگامی که ظرفیت‌ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، آن همگرایی شکل می گیرد که برآیند کار افزایش می یابد.
سرهنگ حاتمی همچنین گفت: ما باید تا می‌توانیم با یک روحیه تعاملی و در کنار همدیگر هم افزایی برای حل مشکلات استان و مردم داشته باشیم و ما نباید درگیر حاشیه‌ها شویم، دشمن برنامه‌اش برای کشور ما و پیشگیری از پیشرفت و توسعه کشور این است که ما را درگیر حاشیه کنند.

در ادامه این مراسم ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسا‌ن‌شمالی مهندس محمدزاده، یکی از طرح‌های مهم و ارزشمندی که در استان از سال گذشته اجرا می‌گردد، طرح جهش تولید را بیان نمودند.
وی گفت: این طرح در دیم زارها است که مورد تائید مقام معظم رهبری و با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام، بسیج و سازمان جهاد کشاورزی استان در حال اجرا می باشد.
در پایان این رویداد از تمبر و توافقنامه بین سپاه و جهاد کشاورزی رونمایی گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها