خبرهای داغ:

فرهنگیان و معلمان طلایه داران جهاد تبیین هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: جامعه فرهنگیان و معلمان ما طلایه داران جهاد تبیین هستند و آموزش و تبیین دستاورد‌ها برای دانش آموزان ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۹۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در افتتاحیه طرح ولایت کانون بسیج فرهنگیان شوش که در سالن امور تربیتی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان و معلمان ما خط مقدم جهاد تبیین هستند و امروز یکی از اصلی ترین جایگاه ها در جهاد تبیین را در اختیار دارد.

وی افزود: سرمایه های کشور که همان قشر نوجوان و جوان باشند، بیشترین ارتباط با معلمان وفرهنگیان عزیز دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با تاکید بر این گذاره که معلمان و فرهنگیان طلایه داران جهاد تبیین هستند، تصریح کرد: تبیین و روشنگری برای نوجوانان بیشترین اهمیت را دارد و بیان و تشریح شرایط کشور در زمان حضوراستعمارگران در دوران طاغوت و همچنین پیشرفتهای کشور پس از اخراج آمریکایی ها و در شرایط تحریم و سنگ اندازی های متعدد دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان ما بعنوان سرمایه های اصلی این کشور مورد تهدید دشمنان هستند و لذا باید همه از این سرمایه گرانقدر، در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان محافظت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار