خبرهای داغ:

یادواره خانگی شهید محمدرضا مومنی در شوش

یادواره خانگی شهید محمدرضا مومنی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و بخشدار مرکزی شهرستان شوش دانیال (ع) و جمهی از بسیجیان در شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۹۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛یادواره خانگی شهید محمدرضا مومنی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و بخشدار مرکزی شهرستان شوش دانیال (ع) و بسیجیان و پیشکسوتان در منزل شهید برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی گفت: در این مراسم نورانی که مزین و مبارک بود به حضور مادر بزرگوار شهید ، خاطرات و وصیتنامه شهید قرائت و دقایقی از اهمیت دیدار و زنده نگه داشتن یاد شهدا صحبت شد.

وی خطاب به مادر شهید که در بستر بیماری بود گفت؛ اینکه ما امروز خدمت شما مادر گرانقدر هستیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در راه شهدا و ایثارگران هستیم و دل شما شاد شود و هم برای دل خودمان است که به دعای خیر شما ما هم در مسیر فرزندان شهید شما باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ شهید محمدرضا مومنی در سن ۱۴ سالگی در عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم در اسفند ۶۲ در اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل و در سال ۶۹ پیکر پاکش بعد از ۸ سال تفحص و خاکسپاری شد.

گفتنی است در این دیدار و عیادت مقرر شد با هماهنگی بخشدار آمبولانس جهت انتقال مادر معظم شهید به بیمارستان بقایی اهواز حضور پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار