مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: بسیج یادگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۸۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، محمد ناظری در همایش اقتدار و شکوه بسیجیان که در مصلی المهدی زابل برگزار شد، بیان کرد: بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است که با برنامه‌ریزی و فعالیت‌ منسجم و بهره‌گیری از توان نیروهای مردمی به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده است و نقش ارزنده‌ای در سرنوشت ملت ایران ایفا می‌کند.

وی بسیج را دانشگاهی دانست که مدرسان آن، شهیدان گمنامی هستند که بر گلدسته های رفیع شهادت، اذان رشادت سر داده‌اند و بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی در جامعه که همان اخلاص، ایمان و بالندگی و توسعه است، می تواند حرکتی هم سو را برای توسعه و آبادانی کشور به ارمغان آورد.   

وی افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت خصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

ناظری تصریح کرد: امروز  تفکر  بسیجی  و فداکاری  شهدا به ایران اسلامی عزت داده است و باید این فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ها در آحاد جامعه خصوصاً مسئولین نهادینه شود.

وی ادامه داد: بسیج در طول ۴۴ سال ثابت کرد که خدمتگزار واقعی مردم‌ بوده و است و در خدمت‌رسانی به مردم نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نداشته است و امروز بسیج در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در حال خدمت است که در سرلوحه کار بسیج در خدمت بی منت به مردم است و هیچگونه اجر و مزدی نمی‌پذیرد.

وی عملیات طوفان‌الاقصی را به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده نبردهای بشری عنوان کرد و گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست و اسرائیل دیگر نمی‌تواند آرامش، آسایش و امنیت را ببیند و اضطراب از این به بعد جزو لاینفک صهیونیست‌ها است.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و اسرائیل پیروزی خود را در غزه با پیروزی بر نوزادان تازه تولد یافته تفسیر می‌کنند و افتخارشان این است که نوزادان را می‌کشند و این را معادل پیروزی می‌دانند که این بزرگترین خفت و خواری برای اسرائیل است.

ارسال نظرات