خبرهای داغ:
تجمع بزرگ بسیجیان با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام والمسلمین امینی و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۶۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، تجمع عظیم بسیجیان با خیر مقدم گویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی سرهنگ امیدی فر و با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه شهرستان مسجد سلیمان حجت الاسلام والمسلمین امینی و با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لالی حجت الاسلام والمسلمین تاکائیدی ، ریاست محترم آموزش و پرورش ، روحانیون معظم ، فرهنگیان بسیجی ، پیشکسوتان ، خانواده محترم شهدا ، کارکنان سپاه ، بزرگمردان غیور عشایر ، دانش آموزان ، جمعی از مسئولین ادرات دیگر و بسیجیان در سالن ورزشی سپاه شهرستان لالی برگزار گردید.

 

همچنین آهنگ حریفت منم توسط گروه سرود مدرسه حضرت رقیه(س) اجرا گردید.

 

سرهنگ امیدی فر ضمن عرض خوش آمد و تبریک هفته بسیج بیان کرد: 

هفته بسیج بهترین بهانه برای زنده نگه داشتن روح بسیجی است ، بسیج برای جوانان شور آفرین و برای بیگانگان بیم آفرین میباشد.همچنین در آستانه هفته بسیج برنامه ها را با شعار بسیج امید ملت است آغاز کردیم.

 

وی در ادامه افزود:

ملت ما ملت امام حسین است ، ملت شهادت است و ملت شهادت طلب هیچ زمان خواری و ذلت را نمیپذیرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین امینی بیان کرد:

برای ظلم ها،دروغ ها، فسادها و نا عدالتی ها دست به قلم شوید.

هر مسجد باید یک رسانه داشته باشد و مشکلات شهرستان لالی را بیان کنید زیرا فریاد، فریاد آزادی است. بسیج یعنی مطالبه گر و بسیج تکراری نیست. بسیج اقتدار دارد و این ها را از رهبری گرفتیم.

 

ویژگی های شاخص شهدا از جمله شهید کوروش بابادی نیاکان و شهید بهنام محمدی توسط حجت الاسلام والمسلمین امینی بیان گردید و در ادامه افزود:

شهید کوروش بابادی نیاکان ۱۵سال پیش وظیفه خود را انجام داد و وظیفه امروز ما این است که رشادت ها و ایثارگری های شهیدان را بیان کنیم.

 

همچنین در پایان با اهداء لوح و هدیه از بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار