خبرهای داغ:

کارگاه علمی میکروب شناسی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه از برپایی کارگاه علمی میکروب شناسی همراه با اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۴۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت هفته بسیج، کارگاه علمی با موضوع میکروب شناسی به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه با شعار بسیج امید ملت است با استقبال خواهران بسیجی برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ی علمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه علمی با حضور حلقه های بزرگسالان و کودکان شهید محمدرضا یاسی این پایگاه مقاومت برگزار شد.

او با اشاره به برپایی حلقات صالحین پایگاه به همت تعلیم و تربیت، گفت: حلقه صالحین با عنوان حلقه وصال ویژه نوجوانان همراه با کافه کتاب و حلقه صالحین شهید محسن داودی تشکیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه با اشاره به برپایی اختتامیه کلاس های نو+جوانه های صالحین بیان داشت: در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته بسیج از مربیان این کلاس های نوجوانه ها تجلیل شد. همچنین عیادت از یکی از بیماران با حضور بسیجیان انجام شد.

گفتنی است همزمان با هفته بسیج، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) راهی سفر زیارتی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران شدند.

برپایی ایستگاه کنترل فشار خون و گلباران قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت در بزرگداشت هفته بسیج بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار