باحضور فرمانده سپاه کربلا

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در میاندرود افتتاح شد

بمناسبت هفته بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگي هارش با حضور سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " در شهرستان میاندورود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۳۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت هفته بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگي هارش با حضور سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " در شهرستان میاندورود افتتاح شد.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد : این نمایشگاه با ظرفیت و دستاوردهای گروه های جهادی و نهادها در سایه همدلی و وحدت وبا هدف معرفی کارآفرینان بسیجی برپا شد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی را در اجرای اینگونه برنامه ها شاهد هستیم افزود: به همت بسیج سازندگی شهرستان و همکاری مسئولین این فضا برای عرضه تولیدات صاحبان مشاغل خانگی راه اندازی شد.


وی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات بومی و مشاغل خانگی از مهم‌ترین راهکارهای رونق اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای نهفته و کمک به بازاریابی محصولات بومی و مشاغل خانگی، و خرید ارزان قیمت و با کیفیت و بدون واسطه از اهداف برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است.

سردار مسلمی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این اقدام موثر و ارزشمند اعلام کرد : همزمان با هفته مبارک بسیج در ۲۲ شهرستان استان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی راه اندازی و با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار