معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه دشتستان:

اهدای خون، حیاتی دوباره به انسان‌ها می‌بخشد

سرهنگ پاسدار حیدر خداپرست در حاشیه برنامه اعزام پاسداران برای اهدا خون گفت: اهدای خون از جمله کمک‌های نوع دوستانه‌ای است که می‌تواند حیاتی دوباره به انسان‌ها ببخشد.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۰۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

اهدای خون، حیاتی دوباره به انسان‌ها می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ حیدر خداپرست مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرماندهی سپاه ناحیه دشتستان به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان در اقدامی انسان دوستانه با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان، پیشگام در اهدای خون شدند تا با اهدای خون خود به بیماران نیازمند کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اوقات می‌توان جان بیمارانی را که در آستانه مرگ قرار دارند، با اهدای خون نجات داد؛ اما دانستن این موضوع نیز حائز اهمیت است که اهدای خون نه تنها به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند بلکه فواید سلامتی خاصی نیز برای فرد اهداکننده دارد.

اهدای خون، حیاتی دوباره به انسان‌ها می‌بخشد


خداپرست یاد آور شد: اهدای خون از جمله کمک‌های نوع دوستانه‌ای است که می‌تواند حیاتی دوباره به انسان‌ها ببخشد و درد و رنج ناشی از بیماری را بکاهد، سلامتی را به بیمار هدیه دهد و باعث شادی و نشاط اهدا کننده شود.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات کارکنان انتقال خون شهرستان اظهار کرد: اهدای خون از نظر اسلام یکی از باشکوهترین ایثارگری‌هاست، چرا که خداوند در قرآن فرموده است هرکس یک انسان را حیات بخشد مانند این است که همه بشریت را حیات بخشیده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار