فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران بیان کرد: كارگزاران حكومتی، خودشان را به معنای حقیقی كلمه، خدام و خدمتگزاران مردم بدانند.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۰۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران؛ به مناسب هفته بسیج میز خدمت با حضور، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران و مهمان برنامه حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانی خاش و دیگر اعضای شورای اداری و تعدادی از بزرگان منطقه و بسیجیان انجام شد و درپایان صحبتها و وعده های مسئولین شهرستان صورتجلسه گردید تا پیگیری جهت اجرای طرح ها انجام شود.

فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) ادارات حضرت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران محمد ابراهیمی بیان کرد :باید ترتیبی داده بشود و مكانیسمی به وجود بیاید كه كارگزاران حكومتی، خودشان را به معنای حقیقی كلمه، خدام و خدمتگزاران مردم بدانند.


بزرگترین مبارزه ی با آمریکا، خدمت به این مردم است.

محمد ابراهیمی فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) ادارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران افزود :علاج مشكلات ما در این است كه سازندگی كشور را در كنار تأمین روحیه ی انقلابی در مردم و حفظ همان صلابت و چهره ی باعظمت و هیبت انقلاب ببینیم. اگر به رفاه عمومی نیندیشیم و به سازندگی كشور فكر نكنیم، مطمئناً نظام جمهوری اسلامی نخواهد توانست الگو و تجربه ی مطلوب را به دنیا ارایه بدهد.
محمد ابراهیمی ادامه داد: امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب وسوران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران و مسئولین شهرستان در نماز جمعه حضور پیدا کردند و بعد از پایان نماز جمعه به مشکلات مردم گوش فرا دادند قول‌ها و صحبت‌هایی که توسط مسئولین انجام شد توسط حوزه ادارات صورتجلسه شده و جهت بهبود و انجام ماموریت ادارات در این محله پیگیری خواهد شد تا به خود جامه عمل بپوشاند

ارسال نظرات