مربی حلقه صالحین فارسان؛

تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه شروع یک انقلاب فرهنگی است

مربی حلقه صالحین جوانان و نوجوانان پایگاه فارسان با تاکید بر تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه گفت: تکریم ایام فاطمیه بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند شروع یک انقلاب، استواری و یک فرهنگ جدید باشد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۳۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مربی حلقه صالحین جوانان و نوجوانان پایگاه بیت الزهرا فارسان، در جمع بسیجیان فعال پایگاه بیت الزهرا شهرستان فارسان، در اهمیت تکریم ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از استوانه‌های حفظ دین، برگزاری مراسم مذهبی و تعظیم شعائر است که در آن حقایق دین و فضائل معصومین بیان می شود، فلسفه ایام فاطمیه نشر و ترویج ویژگی منحصر به فرد حضرت ام ابیها و تبعیت از ایشان در سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها است.

مرادی، با بیان اینکه شخصیت صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها غیر قابل توصیف است افزود: صدها حدیث در وصف شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نقل شده است

وی افزود:حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، کامل‌ترین و برترین بانوی عالم است که به عنوان دختر، همسر و مادر معصوم، با القاب وکنیه‌هایی همچون سَيِّدَةُ نِساءِ العالَمينَ، ام‌الائمه، ام‌ابیها، طاهره، صدیقه کبری و ... شناخته می‌شوند. پس از رحلت پدر بزرگوارشان و مظلومیت همسر و غصب حق‌شان، در اثر هجوم برخی از افراد سرشناش و جراحت پیکر اطهرشان به شهادت رسیدند و بنابر وصیت خویش شبانه و به صورت پنهانی دفن گردیدند؛ به طوری که محل قبر شریفش هنوز نامعلوم است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد:یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم در بین شیعیان جهان، برپایی سوگواری در ایام سالگرد شهادت آن بانوی نمونه جهان اسلام است که به ایام فاطمیه مشهور شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار