زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: هلال احمری ها با کاهش آلام بشری تفکر بسیجی دارند و امدادرسانی در حوادث و سوانح منجر به عزت و قدرت آفرینی می شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۴۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در نشست تخصصی جهاد تبیین جنگ ترکیبی دشمن و تبیین مسائل روز در جمعیت هلال احمر زنجان به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته و شهادت جانسوز فاطمه زهرا (س) افزود: قدردان زحمات هلال احمری‌ها هستیم و دست آنان را می‌بوسیم چرا که وقتی آلامی متوجه انسانی شود سرخ و سفید پوش‌های این مجموعه وارد عرصه کاهش آلام بشری می‌شوند.

کاهش آلام بشری در جمعیت هلال احمر تفکر بسیجی و قدرت آفرین است
وی تاکید کرد: این تفکر بسیجی است و تفکر مهم‌تر است، هر جایی که سیلی، حادثه ای، زلزله‌ای و کرونایی آمده هلال احمری‌ها در صحنه ارائه خدمات به هموطنان بوده و خدمات آن‌ها را دیده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: این نوع تفکر و دیدگاه عزت آفرین و قدرت آفرین است و مردم را دلگرم، شجاع و برای مبارزه تقویت می‌کند.

حجت الاسلام بیگدلی تاکید کرد: امام راحل برای اینکه به دنیا بفهماند می‌شود دست خالی نیز پیروز و صعود چشمگیری ایجاد کرد، با لحاظ آیات قرآن و دستورات دینی از سال ۴۲ در این راستا حرکت کرد.

وی یادآوری کرد: پس از گذشت ۶۰ سال نشان دادند که باید در راه مبارزه با استکبار حرکت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دنیای کنونی به لحاظ رسانه ای، نظامی و حمایت‌های بین المللی قدرتمند و توانایی‌های بالایی دارد و شکل گیری مسئله بعد از جنگ جهانی دوم و حساب شده طراحی شد تا جریان علم، پیشرفت، قدرت‌ها و سازمان‌های بین المللی بر اساس آنچه خود خواستار آن هستند، جریان یابد.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: ساختار شورای امنیت را عاملان جنگ جهانی دوم تشکیل دادند و خود نیز برای تحقق اهداف خود سازمانی را طراحی و در آن مجمع عمومی و شورای امنیت را نیز لحاظ کردند.

وی با بیان اینکه مصوبات مجمع عمومی لازم الاجرا نیست، اظهارداشت: اعضای این جمع را حدود ۲۰۰ کشور دنیا تشکیل می‌دهند، اما آرا و نظرات در شورای امنیت که اعضای آن پنج کشور دارای حق وتو هستند، اجرایی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان
زنجان با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم به آلمان حق وتو نداده اند، ولی عضو این شورا است، گفت: ساختار دیگر این شورا دادگاه لاهه است که به ندرت به نفع جامعه مستضعفین رای داده، بیشتر رای این دادگاه به نفع جریان استکبار بوده و انحصار در علم هسته‌ای ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: کشور‌های مستکبر با همه اهمیتی که به رژیم صهیونیستی قائل هستند، یکی از شرط‌های عربستان با اسرائیل فاسد برقراری صلح و قراردادی بود که یکی از شرط‌های عربستان داشتن برنامه انرژی هسته‌ای و غنی سازی آن بود.

وی تاکید کرد: پشت صحنه‌هایی که منافع برخی کشور‌های سلطه گر در آن نهفته بود، غنی سازی عربستان را نپذیرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: این کشور‌های مستکبر پیشرفت‌های علمی را در انحصار خود قرار می‌دهند و مانع قدرتمندی علمی در عرصه‌های هوا و فضا و پزشکی می‌شوند و کشور‌هایی که در این عرصه‌ها دست به موفقیت‌هایی یابند آن‌ها را تحریم می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی اظهارداشت: فکر استعماری وجود دارد و در موضوع نظامی آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار توان دارد و در همه کشور‌های حضور فیزیکی و نظامی دارد و ایران تنها کشوری است که حضوری در آن ندارد.

وی تاکید کرد: چهل سال است تفکر قدرت آمریکادر مقابل تفکر مقاومت، مقاومت می‌کند و مبارزه و مقاومت بیرونی نیز در مقابل تفکر و هجمه استعماری به تمام معنای جوامع غربی علیه دنیا شکل گرفته که مقاومت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جهاد اسلامی، حماس، جبهه فلسطین، عراق و یمن بر مبارزه در مقابل ابرقدرت تاکید دارد و مرگ عزتمندانه را بهتر از تسلیم می‌دانند.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: نمونه آن در زمان حاضر یمن است که اسرائیل را می‌زند و همیشه قوی‌تر‌ها پیروز نیستند.

وی تاکید کرد: سنت الهی بر این است که حضرت ابراهیم (ع) بر نمرود و حضرت موسی (ع) بر فرعونیان برنده شده، جمهوری اسلامی ایران بر شاه رژیم ستم شاهی با همه امکانات و در هشت سال جنگ تحمیلی بر کشور‌های حامی عراق پیروز می‌شود.

کاهش آلام بشری در جمعیت هلال احمر تفکر بسیجی و قدرت آفرین است
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بر اساس تفکر دشمن هر کسی قدرت دارد پیروز است.

حجت الاسلام بیدگلی افزود: ثانیه شمار‌های آمریکایی بر افول قدرت آمریکا لحظه شماری می‌کنند و غربی‌ها نیز بر فرو پاشیدن تفکر صهیونیستی اذعان دارند.

وی تاکید کرد: بر اساس نظرات تحلیلگران غربی.قدرت از جوامع غربی به سمت شرق در حال انتقال است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بر اساس نظر تحلیل گیران جامعه شرقی به لحاظ ایدئولوژی چیزی جز تفکر شیعه ندارد جایگزین این انتقال کند.

حجت الاسلام بیدگلی ادامه داد: تفکر کمونیست را کسی نمی‌پذیرد چرا که حساب خود را پس داده و بیش از ۵۰ درصد دنیا در اختیار این تفکر بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در گذشته صدام در صدد تصاحب خاک ایران بود که نتوانست و در زمان حاضر نیز آمریکا نمی‌تواند پهباد‌های و منافع خود را در ایران نمایان کند.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود تحریم‌ها ایران با همه قدرت و توان نفت خود را در کشور‌های خارجی صادر و تخلیه می‌کند و آمریکا توانی در مقابل ایران ندارد.

وی اظهار داشت: مدیران، تکنسین ها، دانشگاه‌ها برای ایران بوده و عزت و بزرگی برای این کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بر اساس تاکید امام راحل باید جبهه مقاومت جهان اسلام را تشکیل می‌دادیم که این ایده امروزه محقق شده و این مهم نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از کشور نیز عملیاتی شده است.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: امروزه بارهنمود‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بازدارندگی‌های هجمه فرهنگی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی در کشور شکل گرفته تفکری که عزت و قدرت تولید کند، برنده و پیروز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار