خبرهای داغ:
امام‌جمعه گلپایگان در دیدار بسیجیان

تقابل دشمن با بسیج،نشان از کارنامه موفق این نهاد مقدس است

 امام‌جمعه گلپایگان در دیدار بسیجیان ، دلیل تقابل دشمن با نهاد مقدس بسیج را کارنامه موفق و انعطاف پذیر آن خواند.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۸۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در جمع بسیجیان در دفتر امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: بسیج مستضعفین شجره طیبه و یادگار امام خمینی (ره) است  و این شجره طیبه نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه در عرصه سازندگی، علم و تحصیل و دانش و پژوهش و خدمت رسانی به مردم موفق عمل کرده است.

امام جمعه گلپایگان ضمن بیان اینکه بسیج امروز ذیل اهداف نظام که امام تدوین کرده است حرکت می‌کند افزود: جریان بسیج و جبهه مقاومت با اتکال به قدرت لایزال الهی در مقابله با دشمنان اسلام، مرز و بوم نمی‌شناسد و حتی در کشورهای اسلامی از جمله لبنان و سوریه در حال مبارزه با دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام کرامتی گفت: دلیل تقابل دشمن با نهاد مقدس بسیج کارنامه موفق و انعطاف پذیر آن است و امروز فریب خوردگان بسیج را مورد هجمه قرار می‌دهند تا با تفکر بسیجی که برگرفته از اندیشه‌های ناب امام است مقابله کنند، اما به اهدافشان نخواهند رسید.

وی اظهار داشت: بسیج الگوی جوانان کشورهای لبنان و فلسطین و افغانستان و پاکستان و عراق و یمن شد و حزب الله و حماس را به وجود آورد و جبهه مقاومت سبب شکست داعش شد، و به زودی رژیم غاصب اسرائیل نیز شکست خواهند خورد.

وی  با اشاره به اهداف تأسیس بسیج توسط امام راحل عظیم الشأن گفت: هدف امام از تشکیل بسیج حراست از اسلام، هویت نظام جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدهای پیش روی جمهوری اسلامی است.

وی  در پایان وظایف ذاتی بسیج را برشمرد و گفت: ایجاد آمادگی همه جانبه،انجام عملیات روانی در برابر جنگ نرم دشمن، پاسخ گویی به نیازهای انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف علمی و سازندگی در جامعه از وظایف ذاتی بسیج است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با آتش بس موقت در غزه موافقت کرد، افزود: هدف رژیم صهیونیستی نابودی حماس بود، اما چون توان ادامه جنگ نداشت پس از ۴۵ روز با دادن تلفات سنگین نظامی، اقتصادی آتش بس را پذیرفت.

در پایان این دیدار از همکاریهای امام جمعه گلپایگان در برنامه های بسیج تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات