مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا:

تفکر بسیجی راه آبادانی در تمام عرصه‌هاست

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: تفکر بسیجی و روحیه جهادی در هرجایی سبب آبادانی آن نقطه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۹۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مجیدرضا شعبانی در یادواره شهدای اداری شهرستان چالوس و شهدای مظلوم غزه با بیان اینکه همه حکومت‌ها برای برقراری عمق حکومتی خود از نظامات خاصی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این حکومت‌ها یا از نظامات بروکراسی، اقتصادی یا نظامی‌گری استفاده می‌کنند که شمه‌ای از این نظامات در نظام طاغوت بود.

وی با بیان اینکه نظام رضاخانی منبعث از چنین نظاماتی بود، افزود:در وضعیت اسفناک مردم در قبل از انقلاب اسلامی و سختی‌هایی که می‌کشیدند امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی در چنین فضایی ظهور پیدا می‌کنند و سایر نظامات را بوجود می‌آورند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا تصریح کرد: نظاماتی که امام راحل بوجود آوردند برگرفته از قوه قهریه رضاخانی نبود بلکه مردم‌داری بود که با نظام‌سازی اسلامی همخوانی داشت.

این مسئول نظامات اسلامی امام راحل را برگرفته از تعالیم و مفاهیم دینی دانست و ادامه داد: در این نظام‌سازی و عرصه فعالیت فضایی شکل گرفت که قائله‌ها، کودتاها و هشت سال جنگ را در پی داشت.

شعبانی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهدای ما در دفاع مقدس و همچنین سردار حاج‌قاسم سلیمانی گفت: همه ما مسئولان اگر در وظیفه‌ای که به ما محول شده است به درستی عمل کنیم این فعالیت کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه شهید و شهادت یک شبه اتفاق نمی‌افتد، یادآور شد: برجستگی شهدا و انگیزه درونی آنها باعث شد تا به این درجه برسند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی و روحیه جهادی در هرجایی باعث آبادانی آن نقطه می‌شود.

شعبانی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد مقبولیت نظام بیشتر خواهد شد و قدرت و قوت چانه‌زنی در عرصه‌های بین‌المللی نیز بیشتر خواهد شد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار