خبرهای داغ:
حسین احمدی آموئی گفت: بسیج بر گرفته از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۲۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حسین احمدی آموئی فرهنگی بسیجی در گفتگو با این رسانه گفت: به تعبیر مقام معظّم رهبري، امام خامنه‌ای مدّظلّه العالي، عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش های جغرافیایی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ ای دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.

وی در معرفی خود بیان داشت: اینجانب حسين احمدي آموئی، دانش‌آموخته‌ی دکتری تخصّصی، مدرّس دانشگاه و دبیر آموزش و پرورش با افتخار به‌عنوان یک بسيجي و تربیت‌یافته‌ی مکتب بسیج، تحصیلات دوران ابتدایی خود را در زادگاهم روستاي تیرسامان از توابع دهستان مرکزي بخش منج گذراندم و سپس دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدارس شبانه‌روزی شهرستان لردگان سپری کردم.

مقطع کارشناسی را در سال ۱۳۸۷ با معدّل الف از دانشگاه دولتي اراک(روزانه)، در رشته زبان و ادبیّات عربي فارغ التحصیل شدم .

دوران ارشد هم در سال ۱۳۸۹ با درجه عالي و معدّل الف از دانشگاه دولتي اصفهان(دوره روزانه) فارغ‌التحصیل شدم ، مقطع دکتري تخصّصي هم با درجه عالي و معدّل الف در سال ۱۳۹۵ از دانشگاه بوعلی‌سینا همدان (دوره روزانه) دانش‌آموخته‌ گردیدم و یک دوره هم بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ تحت عنوان دوراه فرصت مطالعاتی در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول پژوهش و تحقیق بودم.

احمدی آموئی اظهار داشت: در راستای جهاد علمی داراي کتاب‌ها و مقالات فراوان در رشته زبان و ادبیّات عربي هستم از جمله؛ دبیر عربي دبیرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري، مدیرگروه آموزشي عربي متوسّطه دوّم استان چهارمحال و بختياري، مدرّس(استادیار پایه۳) دانشگاه فرهنگیان.

این فرهنگی بسیجی پیرامون ظرفیت بسیج بیان داشت: محیط بسیج یک محیط کاملا معنوي است؛ قدم‌گذاشتن در این مسیر دلِ پاک، ایمان و خلوص بالایی می‌خواهد و خدا را شکر بنده هم در تمام زندگي‌ام باافتخار از همان دوران ابتدایی تا تحصیلات عالیه و هم‌اینک هم در محیط کارم به‌عنوان یک بسیجی، مشغول خدمت و کسب فیوضات از مکتب بسیج و بسيجي بوده و هستم و ان شاءالله تا جان در بدن دارم راه مقدّس بسیج را که برگرفته از مکتب اهل البیت علیهم السلام است ادامه می‌دهم.

احمدی در پایان با توصیه به جوانان تاکید کرد: امیدوارم  بتوانم سرباز و خدمتگزار خوبي براي مقام معظم رهبری مدّظله العالي، باشم و به همه جوانان توصیه می کنم برای رشد و پیشرفت قدم در مسیر بسیج گذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار