استاندار ایلام گفت: جذب و پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸) در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارتی مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸) داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۸۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام  در نشست تسهیلات تبصره ( ۱۸) گفت: سال گذشته استان ایلام با تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کرد که با استمرار این روند این جایگاه باید برای سال ۱۴۰۲ حفظ شود.

 

استاندار ایلام با اشاره به همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال در کشور، افزود: اگر از بانک‌ها و مدیران حوزه اقتصادی استان حمایت کردیم این حمایت بجا بود؛ چراکه با همکاری آنها این هدف‌گذاری محقق شد.

 

وی با تأکید بر تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) در استان، گفت: به دلیل اینکه این تسهیلات پایه‌گذار اشتغال، کارآفرینی و توسعه استان است باید هر هفته مدیران دستگاه‌ها، طرح‌های اشتغال‌زا مرتبط با دستگاه تحت مدیریت خود را بررسی و رصد کنند و این پیگیری تا حصول نتیجه نهایی که پرداخت تسهیلات به متقاضی است ادامه داشته باشد.

 

وی بیان داشت: باتوجه‌به اینکه اعتبارات تبصره (۱۸) شناور است و مهلت جذب و پرداخت این تسهیلات تا تیرماه است دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها می‌توانند حداکثر تسهیلات را جذب و پرداخت کنند.

 

نماینده عالی دولت در استان ایلام تأکید کرد: باید تعامل سازنده بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) استمرار داشته باشد تا بتوانیم به هدف نهایی خود که اشتغال و کارآفرینی و توسعه استان است دست یابیم.

 

استاندار ایلام اضافه کرد: چندین کارگروه از جمله کارگروه اشتغال و مسکن و تسهیلات تبصره (۱۸) بسیار بااهمیت است و به دلیل اهمیت بالای این کارگروه‌ها خودم در این جلسه‌ها حضور خواهم داشت.

ارسال نظرات