همایش فرماندهان واحد بسیج‌ دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۷۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهدشت، همایش فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شهرستان کهگیلویه و گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.
سرهنگ علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در هفته بسیج برنامه های خوبی برگزار شد و امید است این قبیل برنامه ها استمرار بیشتری داشته باشد.
  آذرکمان معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش دهدشت نیز از همکاری مدارس با بسیج دانش آموزی در طول سال تحصیلی قدردانی کرد و گفت: بسیجی نماد کار بی ریا،جهادی و بدون مزد و منت است.
وی وی خواستار تقویت همکاری دوجانبه مدارس و بسیج دانش آموزی در راستای نیل به اهداف و برنامه های مشترک شد‌
در ادامه این برنامه نیز سرهنگ جمشید ارسلان جو مسول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح و فلسفه حضور بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و گفت: ارتباط گیری ۲ طرفه و متقابل مدارس و بسیج دانش آموزی می تواند زمینه ساز ترویج هرچه بهتر فرهنگ بسیج در سطح مدارس و قشر نوجوان گردد.
وی خواستار تبیین هرچه بهتر جایگاه واقعی بسیج و کارکردهای بسیج در مدارس شدند.
ارسلان‌جو در ادامه به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره کردو افزود: این رژیم خونخوار همواره نشان داده که در نگاه آنها زن، کودک، مدرسه، بیمارستان تفاوتی ندارند و همه اهداف جنگی است.
در پایان این برنامه از خانواده شهید دانش آموز ادریس پرخیده و تعدادی از بسیجیان تجلیل بعمل آمد.

برگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویه

برگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویهبرگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویهبرگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویهبرگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویهبرگزاری همایش فرماندهان واحد بسیج‌دانش‌آموزی و مدیران مدارس‌ کهگیلویه

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار