سفری به شوق دیدار

طلبه ای از جنس بسیج/با دیدار رهبری شارژ میشوم

...از همان لحظه اول که با ایشان همکلام شدم طلبه ای متفاوت او را شناختم ادب و آرامش در کلام او هویدا بود
کد خبر: ۹۵۶۰۵۵۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

 

گزارشگر/ غلامرضاترابی

...از همان لحظه اول که با ایشان همکلام شدم طلبه ای متفاوت او را شناختم ادب و آرامش در کلام او هویدا بود از صحبت با او حقیقتا لذت می‌بردم به آنچه می‌گفت هم اشراف داشت و هم مسلط بود.

وقتی سئوالی میکردم حاضر بود مسئله را آنقدر تشریح کند تا هیچ شبهه ای برایم نماند از گروه‌های جهادی خاطره ها دارد و این گروه‌ها را به عنوان یک فرصت بی بدیل برای کشور و حتی برای جهان اسلام نام می‌برد.

در صحبتهایش به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره ای دارد که فرموده بودند گروه‌های جهادی پرچمداران ظهور خواهند بود و او این راحقیقتا از عمق جان باور دارد. معتقد است اگر گروه‌های جهادی را به نقش اصلی خود توجیه کنیم در همه زمینه ها تحول شگرفی را شاهد خواهیم بود.

حاج آقای علیزاده موسوی اگرچه بیشتر تلاشش در عرصه گروه‌های جهادی است اما در کمتر صحنه ای است که حرفی برای گفتن نداشته و یا حضور موثری پیدا نکرده باشد. ساختارها را هم خوب می‌شناسد می‌گوید برخی از بخش‌ها در کشور به دنبال بنگاه‌داری رفته اند و این موضوع آنها را از اصل هدف دور کرده است.

سیدجواد طلبه همفسر ما که چند بار هم توفیق دیدار یار را پیدا کرده است مثل همشهریش، شهید کلاهدوز عاشق مطالعه است و به ما هم توصیه میکرد کتاب بخوانیم و البته کتاب "عملیات احیا" را به ما هدیه داد.

در طول سفر یا مطالعه می‌کرد یا مسائل علمی و خدماتی که بچه‌های بسیج شهرش به مردم ارائه کرده بودند بازگو می‌کرد

به همه امید می دهد و تاکید می‌کند، بسیج باید امید تزریق کند به بطن جامعه و این شعار امسال هفته بسیج هم هست. از سخنانش پیداست کمتر شهری است که برای خدمت به آنجا سفر نکرده باشد. مردم روستاهای کرمان از جمله ترشاب از سایه چتر خدمات گروه جهادی که با مدیریت سید جواد برای سازندگی کشور مان تلاش می‌کنند بهره مند شده اند.

در آینده با خدمات این طلبه بسیجی بیشتر آشنا می شویم...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار