خبرهای داغ:
در راستای زنده نگاه داشتن مقام والای شهید:

دیدار با خانواده شهداء عملیات نصر ۸ در ایذه صورت گرفت

به منظور تکریم و تعظیم به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، با حضور برخی از مسئولین از خانواده های شهدای عملیات نصر ۸ در ایذه دیدار صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۵۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایذه ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی ، امام جمعه و سرهنگ پاسدار اکبر میرنام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در سالگرد عملیات نصر ۸ با برخی از خانواده شهدای این عملیات در ایذه دیدار و گفتگو صورت گرفت .

 

حجت الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی ، امام جمعه شهرستان در دیدار با خانواده های معزز شهیدان امیدوار باقری،ذوالفعلی مرادی ، نگهدارمهری ،ستار مقصودی ، اسکندر دژاهنگ ونبی الله عالی محمودی، ضمن ارج نهادن به جایگاه رفیع این شهدای والامقام و نقش آنها در پاسداری از ارزش های انقلاب گفت: عزت و اقتدار امروز کشورمان به برکت خون شهدا و ایثارگران به دست آمدهاست و باید مراقب این عزت و اقتدار باشیم . 

 

او افزود:امروز چراغ‌ها و مشعل این راه روشن به دست فرزندان، همسران و مادران شهداست و ما هم باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده های این شهدا هستیم، ما به خانواده شهدا و خود شهدا بدهکار هستیم. 

 

در ادامه این مراسم، سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم است که همواره موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت خواهد شد. 

 

میرنام خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.چرا که آنها با اهدای خون بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 

او در پایان گفت: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است که همواره باید مورد تکریم قرار گیرد، مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار