رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه حیثتی و نظامی سنگینی به صهیونیست وارد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۷۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در اراک با اشاره به جریانات غزه گفت: در طول یک سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی جنایت‌های زیادی را در فلسطین مرتکب شده است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، افزود: این عملیات یک عملیات پیش‌دستانه بود که طراح‌های رژیم صهیونیستی را برهم زد و تمام نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این حمله ضربه جبران ناپذیری برای صهیونیست‌ها بود؛ این حمله در حالی رخ داد که اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در غزه بسیار بالا بود. 

حجت‌الاسلام موسی‌پور با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ضربه حیثتی و نظامی سنگینی به صهیونیست وارد کرد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷۲۰ نقطه کشور مراسم جشن و شادی این پیروزی بزرگ را برگزار کرد و با شروع بمباران‌ها نیز، سه فراخوان عمومی برگزار شد که جمعیت خوبی حاضر شدند و آثار خوبی در تقویت روحیه مقاومت و رزمندگان داشت.

وی با تاکید بر اینکه جنایات اسرائیل در این مدت بی‌سابقه وتوام با وحشی‌گری بوده است، افزود: دنیا این همه ستم و ظلم را می‌بیند و در مقابل ۱۵ هزار شهید که اکثرا هم زنان و کودکان بی‌گناه بوده‌اندف سکوت کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: خون این افراد بیگناه اثر خود را خواهد کرد و پیروزی از آن فلسطین است و این جنایات نمی‌تواند پیروزی حماس را تحت شعاع قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات